אני עכשיו 62 מה אתכם?
אני הרגע עליתי ל-57 ו-80% קיבלתי DC לא יודע למה והיה לי X1.5 exp לשעה. איזה באסה חג שמח ותודה על הפרסום !
חוקי הפורום