היום שיחקתי במייפל כמו תמיד פתאום יצאתי לשחק קצת ב-SAMP הכל הלך טוב החלטתי לחזור ולשחק פיתאום שאני נכנס זה רושם לי שאני כבר מחובר וחברים שלי אומרים שאני מחובר שיניתי סיסמא שיניתי PIC הכל ועדיין "מחובר" ניסיתי לשלוך לNEXON TICKET SUPPORT וזה לא מביא מה אני אמור לעשות?



ציטוט ההודעה






