אחרי שירדו בפיגור להפסקה, הצהובים ניצחו 22:52 את המחצית השניה בדרך למאזן 1:12 בתום הסיבוב הראשון באדריאטית. לנגפורד הצטיין עם 18 נקודות


שון ג´יימס ודווין סמית´ שמחים


מכבי תל אביב חוזרת בשלום מהטיול שלה בסרביה עם שני ניצחונות במזוודה אחרי 59:85 קליל על ורשאץ' במסגרת משחק השלמה מהמחזור השישי בליגה האדריאטית. הטיול בסרביה החל ביום שלישי, אז הביסו הצהובים 70:91 את רדניצקי.
הקבוצה של דייויד בלאט נהנתה מהאווירה במחצית הראשונה ובעיקר הסתכלה איך הסרבים קולעים בקלות ויורדים למחצית ביתרון 33:37. במחצית השניה מכבי הגיע למגרש ולסרבים לא ממש היתה תשובה עם 22 נקודות בלבד ב-20 הדקות האחרונות של המשחק מול 52 של האורחים.
מכבי סיימה את הסיבוב הראשון בליגה האדריאטית במקום הראשון עם מאזן 1:12 כשמתחתיה צדביטה זאגרב עם מאזן 2:11.


לכתבה המלאה לחץ כאן

דעה אישית:
לא אתגר בשביל מכבי , איך שהוא הם ירדו עם יתרון במחצית