אני מתגייס יום רבעי, אחרי הטירונות אני יעבור קורס שב"ס ברמלה, עכשיו אם מישהו פה עבר תקורס אשמח שיענה לי על כמהה שאלות:
1. בקורס יש מבחני כושר ריצות וכאלה?
2. האם מסננים מועמדים,או שכל מי שמעומד יקבל תפקיד?
תודה.
אני מתגייס יום רבעי, אחרי הטירונות אני יעבור קורס שב"ס ברמלה, עכשיו אם מישהו פה עבר תקורס אשמח שיענה לי על כמהה שאלות:
1. בקורס יש מבחני כושר ריצות וכאלה?
2. האם מסננים מועמדים,או שכל מי שמעומד יקבל תפקיד?
תודה.
|
|
1) שמעתי שכן, אתה לא צריך שיהיה לך כושר של רץ מרתון, הכי בסיסי שיש.
2) תעבור את הראיון וקיבלת את התפקיד.