שאני שונא את הצבא, שיזדיינו כל הקצינים הצהובים המנייאקים האלה, ונדבר עוד 4 חודש שאצא מהכלא שוב.
שאני שונא את הצבא, שיזדיינו כל הקצינים הצהובים המנייאקים האלה, ונדבר עוד 4 חודש שאצא מהכלא שוב.
"במקום להתפלל שיהיה לך טוב בגן העדן, תפסיק לעשות לעצמך גיהנום..."
עופר לוי הפנומן, הזמר הגדול ביותר שידעה מדינת ישראל מאז ומעולם, הכת של עופר לוי.
|
|
יהיה בסדר אחי, קח את זה באיזי..לכל אחד יש תקופות כאלה