אחרי 6 הפסדים ברציפות ויכולת מאכזבת מאז פתיחת העונה מכבי חיפה והמאמן מיקי גורקה נפרדים. הירוקים הודיעו הערב (שישי) על סיום דרכו של גורקה במועדון, שמקווה כי הזעזוע יחולל שינוי ביכולת הירוקים.
מיקי גורקה
"אני רוצה להודות למיקי גורקה ולהביע את ההערכה שיש לנו כלפיו, ולאופן ששירת בו את המועדון" אמר בעלי חיפה ג'ף רוזן בהודעה ששיחרר המועדון, "מיקי הגיע בעונה שעברה ועשה עבודה מדהימה, אבל חשנו שכעת הארגון צריך לצאת לדרך אחרת אחרי מחצית העונה הנוכחית המאכזבת".
לפי דעתי גורקה היה מאוד מאכזב.





ציטוט ההודעה