בלילה שבו כמעט כל הקבוצות הגדולות ב-NBA זכו למנוחה נדירה, שיקגו קיבלה הזדמנות להוכיח כי גם אותה צריך לספור. לצערם של הבולס, הם לא באמת זכו למאבק וניצחו את דטרויט החלשה בלי שום בעיה כדי להתאושש מהתבוסה שחטפו באטלנטה. ניו יורק ניקס עלתה למאזן חיובי אחרי שגברה על שארלוט וטורונטו עצרה את ריקי רוביו ומינסוטה.
שיקגו (2:8) - דטרויט (7:2) 68:92
לא כוחות זה אנדרסטייטמנט למה שאירע לפנות בוקר (בין שני לשלישי) ביונייטד סנטר. אימפריה אחת של המזרח נראית כמי שיכולה לקרוא תיגר אמיתי על לברון ג'יימס, דוויין ווייד ומיאמי, בעוד האימפריה השניה בצניחה חופשית.
התאוששו בקלות. רוז
דעה אישית:
סוף סוף קיבלו קצת חופש![]()





ציטוט ההודעה
.

