מי לדעתכם יהיו חמישיית העונה של ליגת הNBA?
פה זה המקום להביע את דעותיכם לגבי השחקנים, איך הם מתפקדים בעמדותיהם, ואיך הם משתפים פעולה עם שאר השחקנים.
דיון פורה,
נא לשמור על חוקי הפורום!
מי לדעתכם יהיו חמישיית העונה של ליגת הNBA?
פה זה המקום להביע את דעותיכם לגבי השחקנים, איך הם מתפקדים בעמדותיהם, ואיך הם משתפים פעולה עם שאר השחקנים.
דיון פורה,
נא לשמור על חוקי הפורום!
נערך לאחרונה על ידי Or_Zalmanovich; 01-02-2012 בשעה 20:19.
פרשתי היה טוב ושיהיה טוב,
צריך חודש וותק בשביל לנהל
|
|