פאו זכתה בגביע היווני עם 70:71 על אולימפיאקוס
יריבת מכבי ת"א בשלב ההצלבה ביורוליג רשמה תואר באולם כמעט ריק מקהל. 10 נקודות לשאראס ולסאטו. אדריאטית: 12 נקודות לניסים בניצחון נובו מסטו

שחקני פאו' חוגגים.

כתבה מלאה
http://one.co.il/Article/196527.html

דעה אישית
למרות המשחק הבאמת רשה וצמוד הזה, אין ספק שגם בכדורסל פנאתינייקוס יותר טוב מאולימפיאקוס.
אני מתלבט האם זה טוב למכבי : מצד אחד היא יכולה לבוא יהירה ולהפסיד לצהובים, שהוגרלו נגדה בהצלבה של היורוליג, או שהם יכולים לבוא מוכנים ובעלי מומנטום, יותר מהרגיל, ולנצח, כמעט ללא קושי, את מכבי.

מה דעתכם, האם זה לטובת או לרעת מכבי?
דיון נעים