53:71 למכבי תל אביב על דומז'אלה, 13 לאליהו
אדריאטית: שבוע לפני פאו, חניכיו של בלאט נראו רע במשך 20 דקות, התעוררו לרבע אחד בלבד וטיילו לעוד ניצחון קל. הפורוורד הצטיין, 12 לבורשטיין.

דמונד מאלט וליאור אליהו חוגגים.

כתבה מלאה
http://one.co.il/Article/196671.html

דעה אישית
לא קשה במיוחד למכבי ת"א גם הפעם. העובדה שמכבי צריכה להיות טובה ברבע אחד כדי לנצח בהפרש דו ספרתי, מעיד על חולשתה של הליגה האדריאטית.
כמו שטענתי כבר מההתחלה, לדעתי הליגה האדריאטית מיותרת למכבי ת"א בשל פציעות ועייפות, ובעיקר בשלבים האלה שמכבי צריכה להיות מרוכזת ביורוליג ובליגה.
אני מאמין שמכבי תזכה השנה באליפות האדריאטית, אלא אם כן משהו באמת בלתי נורמלי יקרה.

האם לדעתכם מכבי תזכה באליפות הליגה האדריאטית?
דיון נעים