גארד מכ' ת"א דמונד מאלט בדרך חזרה לשרלרואה
פרסום ראשון: השחקן שלא מקבל דקות עשוי לשוב לקבוצתו כבר בשלב הזה. גורם במכבי: "מאלט רוצה להישאר". הצהובים רוצים את הלפרין בעונה הבאה.
דמונד מאלט. יחזור לבלגיה?
כתבה מלאה
http://one.co.il/Article/198371.html
דעה אישית
דמונד מאלט, לדעתי, הוא לא שחקן שמתאים למכבי ת"א. הוא מתאים לככב בקבוצות קטנות, ראש לזאבים, מאשר להיות שחקן ספסל בקבוצה טובה, זנב לאריות.
אני מקווה שהוא יחזור, יש עומס מסוים על עמדת הגארד, שלא תיפתר עם עזיבתו הצפויה של פפאלוקאס.
לגבי יותם הלפרין, כל שנה מכבי רוצה אותו ויש דיבורים, ובסופו של דבר הוא נשאר בגולה ולא חוזר למכבי. אני מאמין שזה יקרה גם הפעם.
מה דעתכם על דמונד מאלט? הוא צריך להשאר? אתם חושבים שהלפרין יבוא למכבי?
דיון נעים





ציטוט ההודעה
