חשבתי על פורום חדש לסדרות טלוויזיה האנטומיה של גרי אני שומע הרבה משתמשים מדברים על זה וזאת סידרה מאוד מצליחה בארץ ובעולם.
חשבתי על פורום חדש לסדרות טלוויזיה האנטומיה של גרי אני שומע הרבה משתמשים מדברים על זה וזאת סידרה מאוד מצליחה בארץ ובעולם.
Mes Que Un Club
|
|
תודה על ההצעה, אבל הסדרה עוד מעט נגמרת, אז לכן אין טעם לפתוח לה פורום.
משהו נוסף?
לא אפשר לנעול
Mes Que Un Club