כן אייל גולן היוצר הדגול.... ''כשאת איתו''.
איכ שונא את אייל אבל השיר הזה יפה למרות שמזכיר אותו![]()
כן אייל גולן היוצר הדגול.... ''כשאת איתו''.
איכ שונא את אייל אבל השיר הזה יפה למרות שמזכיר אותו![]()
|
|
השיר המקורי בהרבה יותר שקט ויפה.
תודה לך על הפרסום
קרדיט לFRENZY
כתוב שהלחן יווני .. בכל מקרה באמת יפה