מי לדעתכם שר יותר יפה את השיר - ישי לוי או נתן גושן?
ישי:
נתן:
לדעתי ישי לא רואה את נתן גושן, נתן הרס את השיר.
מי לדעתכם שר יותר יפה את השיר - ישי לוי או נתן גושן?
ישי:
נתן:
לדעתי ישי לא רואה את נתן גושן, נתן הרס את השיר.
נערך לאחרונה על ידי GazieL; 04-06-2012 בשעה 16:32.
תגידי לי תגידי מה ממני את רוצה רוצה אלייך שוב ילדה ויש לי בשביל מה נכון שלא הייתי לך הגבר שכבש חכי לי את עוד רגע קט הלב שלי חלש....
|
|