מצעד הבילבורד השבועי - 6.4.12
מקום 1 - Somebody That I Used To Know
ספוילר:
דעה אישית: שיר דיי נחמד, יוצא לי לשמוע אותו מלא ברדיו ובסך הכל שיר נחמד
מקום 2 - Call Me Maybe
ספוילר:
דעה אישית: שיר נהדר, קצבי ומגניב
מקום 3 - Payphone
ספוילר:
דעה אישית: הפזמון כזה מדהים ונעים לשמוע אותו, הבתים גם נהדרים ובכלל השיר מעולה ! אני חולה על השיר הזה
מקום 4 - We Are Young
ספוילר:
דעה אישית: שיר מעולה, כיף לשמוע אותו 50 פעם ביום ברדיו
מקום 5 - Starships
ספוילר:
דעה אישית: קצבי וקטלני זה כל מה שנותר לי לומר !
מקום 6 - Wild Ones
ספוילר:
דעה אישית: אחד השילובים הנהדרים ששמעתי, סיה ופלו רידה זה שילוב מנצח ! שיר קטלני ביותר. יש חיבור ענק בין הבתים לפזמון
מקום 7 - What Makes You Beautiful
ספוילר:
דעה אישית: נשמע ילדותי כזה, לא ממש אהבתי את השיר חוץ מהפזמון שהוא דיי נחמד
מקום 8 - Glad You Came
ספוילר:
דעה אישית: פזמון קטלני, בתים לא אהבתי, אבל בסך הכל נחמד.
מקום 9 - Boyfriend
ספוילר:
דעה אישית: תת רמה
מקום 10 - Home
ספוילר:
דעה אישית: לא מתחבר לשיר הזה...
עד כאןאתם מוזמנים גם להגיב ולדון על המצעד השבועי



ספוילר: 



ציטוט ההודעה

