הצהובים הציבו בפני השחקן דד-ליין סופי: הודע לנו עד יום שישי בשעה 13:00 שאתה נשאר, או שנניח שאתה עוזב ונחתים שחקן אחר במקומך
דעה אישית: מכבי ממש מפגרת אחרי כל מה שהוא נתן לכם העונה, המשחקים הענקים נגד פנא והיכולת הנהדרת בליגה. ככה אתם מנסים להעיף אותו? נותנים לו שכר עלוב ביחס למה שמגיע לו, בושה, זה מגעיל.
המשך הכתבה: http://sports.walla.co.il/?w=/7/2548863




ציטוט ההודעה