אקס מכבי תל אביב, שהוזכר כמועמד, יעבור לאוקראינה וצפוי להרוויח 450 אלף דולרים. הקבוצה תשחק במוקדמות היורוליג
דעה אישית: חבל, ממש חבל, הוא הולך לסתם קבוצה קטנה באוקראינה, זה היה מפגר לא להשאיר אותו, היו צריכים לתת לו להשתקם כאן ולחזור לשחק כאן, הוא שחקן ענק וזאת הייתה פשוט טעות ענקית לא להשאיר אותו.
המשך הכתבה: http://sports.walla.co.il/?w=/151/2556320




ציטוט ההודעה

