איתי שגב הצעיר, שנחשב לכדורסלן מחונן, ישחק במדי הצהובים ב-5 השנים הקרובות וצפוי לקבל דקות בליגה.
בזמן שכולם מתעסקים במצבה של מכבי תל אביב בשוק ההעברות הנוכחי, ובזמן שדייויד בלאט שוהה באולימפיאדת לונדון עם נבחרת רוסיה, במכבי תל אביב ממשיכים בבנייה השקטה שלהם לשנים הבאות, והערב (שלישי) הצהובים החתימו את איתי שגב בן ה-17 לחמש השנים הבאות.
שגב, המתנשא לגובה של 2.04 מטרים נחשב לכדורסלן ישראלי מחונן. אחרי שגדל בעמק יזרעאל וסיים הקיץ עונה שנייה באקדמיית הכדורסל של וינגייט, הערב הוא הגיש את חלומו של כל נער שיודע לכדרר, וחתם על חוזה ל-5 שנים במכבי ת"א. שגב יתאמן עם הקבוצה הבוגרת והוא אף צפוי לקבל דקות משחק במשחקי ליגת לוטו.
לכתבה המלאה: http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.127224.html
האמת שאני בעד החתמות כאלה של מכבי.
היא מצליחה לגדל ולפתח כדורסלנים מצויינים ישראלים (כמו כספי) וגם אחרים (כמו שעשתה עם הנדריקס וכו')
מי יודע, אולי היא תצליח לפתח אותו גם לרמה גבוהה (אם אני לא תוהה גם כספי עבר למכבי בגיל 17).





ציטוט ההודעה
