מי לדעתכם הקבוצה הכי חזקה באירופה לעונה הקרובה?
אני עוד לא סגור על זה, בגלל כל שינויי הסגלים ומעברי השחקנים, אבל אני רואה גם השנה את ברצלונה כקבוצת צמרת.
למרות שהיא מפתיעה לרעה, אני מאמין שהשנה היא תעשה את המהלך.
חוץ מזה אני תמיד מקווה ומאמין במכבי, שיגיעו כמה שיותר רחוק
דיון מהנה





ציטוט ההודעה
אבל אני כן רואה את צסק"א מוסקבה שוב בגמר או בחצי הגמר- ( הם יתקשו להגיע לשם בלי אנדריי קירלנקו).


