קרדיט לאתר אחר.
LeBlanc - There's No Escape
תוכן עניינים:
1. הקדמה, ראשי תיבות ויתרונות וחסרונות
2. הסבר ליכולות
3. הסבר ליכולות-המשך
4. קומבו
5. קומבו-המשך
6. Runes, Masteries and Summoner spells
7. בילד
8. בילד ליכולות
9. פארמינג EG MG LG
הקדמה:
LEB היא אחת האסאסינס אם לא ה- טובות ב-EG. עם Mana Regan טוב, אתם יכולים להספים את הסקילים שלכם על האויב ולהוריד לו טונות של דמג'. אם LEB היא פד, בכל השלבים של המשחק אף אחד לא רוצה להתקרב עליה ולהיות קורבן לקומבו ההרסני שלה. עוד דבר חשוב ביותר, הוא ש-LEB פועלת על קומבויים, ולכן צריך לזכור מתי להשתמש באיזה סקיל, ולהיזהר כאשר היכולות בטעינה.
ד"א היא אחת הכיפיות.
ראשי תיבות:
LEB=LeBlanc
EG=Early game
MG=Mid game
LG=Late game
AP=Ability Power
TF=Team Fight
Ultimate=אולטי
MD=Magic Damage
CD=Cooldown
MR=Magic Resist
DPS=Damage Per Second
היתרונות של LeBlanc:
-ניוקרית מצויינת בזכות הקומבו
-יכולה לצאת ולהיכנס מקרבות בקלות
-האראס מצויין
-האולטי הולך פלאים עם ה-Q
-שליטה ביריבים בעלי Melee attacks בזכות הסקילים
-פאסיב מאוד מבלבל
-ה-W שלה יכול להיות כלי מצויין בבריחה
החסרונות של LeBlanc:
-סקווישית מאוד
-מטרגטים אותה בTF ראשונה
-כאשר הקומבו ב-CD היא יכולה למות מהר מאוד
-אם הW שלה ב-CD היא לא יכולה לברוח
הסבר ליכולות של LeBlanc:
(Mirror Image (Passive
כשהחיים של LEB יורדים לפחות מ-40% היא נהיית בלתי נראית לחצי שנייה. לאחר חצי שנייה LEB מופיעה ולידה יש דמות "מראה" (דמות שנראית בדיוק כמוהה, אך אין לה אייטמים והיא לא יכולה לעשות דמג'). המראה נשלטת על ידיך, וכדי לשלוט בה צריך לעשות alt-לחיצה ימנית על העכבר. דמות המראה נשארת לשמונה שניות אלא אם כן הרגו אותה לפני כן. ה-CD של הפאסיב הוא דקה.
דעה אישית - פאסיב מדהים! מצויין נגד AP Casters שפועלים על קומבו מפני שהם יכולים להתבלבל ולתקוף את המראה במקום אותך. זה גם טוב נגד יכולות כמו האולטי של וורוויק, האולטי של מלזהאר ועוד.
(Sigil of Silence (Q
LEB שולחת כדור אור ליריב, מורידה לו 70 \ 110 \ 150 \ 190 \ 230 (+0.6 מכל נקודת AP) מג'יק דמג' ומשאירה על היריב סימן שנשאר ל-3.5 שניות. אם LEB תשתמש באחת מיכולותיה על אותו יריב כאשר יש עליו את הסימן, הסימן יופעל, יוריד ליריב 20 \ 40 \ 60 \ 80 \ 100 (+0.3 מכל נקודת AP) וישתק את היריב (Silence) לשתי שניות. ה-CD של היכולת הוא 6 שניות. עלות מנה: 70 / 75 / 80 / 85 / 90
דעה אישית - הסקיל שגורם ל-LEB להיות ניוקרית כזאת טובה עם בארסט דמג' מדהים. יש בו כל מה שצריך. ריינג', בייס דמג' מצויין, הסימן שמוריד עוד דמג'... הכל! הוא כלי האראס מצויין אם משלבים אותו עם עוד יכולת. הוא גם הסקיל שאם הוא מופעל כאולטי הוא מוריד הכי הרבה דמג' וכמובן שגם עושה סיילנס.
(Distortion (W
LEB משתגרת (דומה לפלאש) למקום קרוב, ומורידה לכל האויבים הקרובים במקום שאליו השתגרה 85 \ 125 \ 165 \ 205 \ 245 (+0.6 מכל נקודת AP) מג'יק דמג'. בשלוש השניות שלאחר הפעלת היכולת, היא יכולה להשתגר חזרה לנקודת ההתחלה. ה-CD של היכולת הוא 20 / 18 / 16 / 14 / 12 שניות. עלות מנה: 80 / 90 / 100 / 110 / 120
דעה אישית - אני אוהב לקרוא לסקיל הזה תאונת פגע וברח בגלל שאתה יכול להיכנס איתו לקרב, וברגע שאתה מפעיל אותו עוד פעם אתה חוזר למקום מבטחים. הסקיל הזה מצויין גם לטורט דייב, מפני שאתה יכול להיכנס לריינג' של הטורט, לפגוע ביריב ולחזור מהר. לפעמים הטורט לא מספיק אפילו לפגוע בך! היכולת היא גם כלי בריחה מצויין, בעיקר אם לאחר שמשתמשים בו חוזרים על היכולת עם האולטי (כי ה-W ב-CD והאולטי לא)
(Ethereal Chains (E
היכולת היא סקיל שוט (צריך לכוון למקום). LEB שולחת שרשראות לאויב הראשון שבו פגעה. השרשראות מורידות לאויב 40 / 65 / 90 / 115 / 140 (+0.5 מכל נקודת AP) מג'יק דמג', ומאיטות את מהירות ההליכה שלו ב-25%. אם האויב נשאר כבול (לא מצליח לצאת מהריינג' של היכולת) לשתי שניות הוא לוקח את אותו דמג' שלקח קודם עוד פעם, וגם הוא snared ל- 1 / 1.3 / 1.6 / 1.9 / 2.2שניות. ה-CD של היכולת הוא 10 שניות. עלות מנה: 80
דעה אישית - וואו, כמה שהסקיל הזה עוזר. אולי הוא לא מוריד הרבה דמג' אבל יש לו כל כך הרבה שימושים, למשל: להשאיר את היריב בריינג' שלך עד שה-CD של היכולות האחרות חוזר, אם יש לך חבר בשיח שעומד לעשות גאנק אתה משתמש ביכולת כדי שהיריב לא יוכל לברוח מהגאנק, יכול להפעיל את הסימן של ה-Q אם ה-W ב-CD או שאתה רוצה להפעיל את הסימן מריינג' ולא להתקרב ליריב היכולת גם עוזרת לצייס.
(Mimic (Ultimate
LEB משתמשת ביכולת הקודמת שבה השתמשה, אך הדמג' של היכולת מתחזק ב- 10% \ 25% \ 40%. ה-CD של האולטי הוא 40 \ 32 \ 24 שניות. עלות מנה: 100 / 50 / 0
דעה אישית - יקח לי הרבה זמן להסביר כמה שימושים יש לסקיל הזה עם כל יכולת.. אז בוא נקצר ונגיד שOMG ברמה 3 הוא לא עולה מנה והוא רק 24 CD! אם אתה יודע שלא עומד להיות TF אתה יכול אפילו להשתמש בו ככלי להאראס. הרבה אנשים לא מעריכים סוג של אולטי כזה, אבל הפוטנציאל שלו כל כך גדול. לדעתי האולטי הוא מה שגרם לכל היכולות של LEB להוריד דמג' ולא להיות הגנתיות (אחרת האולטי לא היה משפיע על חלק מהיכולות). אני אסביר על השימושים שלו עם כל יכולת בעמוד על הקומבו.
קומבויים ל-LeBlanc:
כמו שאתם יודעים אם כבר שיחקתם עם LEB שהיא הדמות עם מספר הקומבויים הגבוהה ביותר (יותר מאחרים מפני שהאולטי שלה פותח עוד המון אפשרויות לקומבויים). בעמוד זה אציג את הקומבויים שלה ואיך ולמה משתמשים בסדר הזה.
לא דורשים Ultimate:
לא קומבו, אבל חשוב מאוד אבל מאוד לדעת.
<
קומבו בריחה מטעה (שימושי בכל שלבי המשחק): אם לא הבנתם, משתמשים בW ולאחר מכן לוחצים עוד פעם כדי לחזור למקום ההתחלתי. אני קורה לו קומבו מפני שבכל זאת מבצעים אותו בשתי לחיצות, וחוץ מזה הוא קומבו מאוד חשוב מפני שהוא יכול לעזור הרבה פעמים. הדרך להשתמש בו היא כזאת: כאשר עושים לכם גאנק, תלכו לכיוון שיח כלשהו, וכדי להיכנס אליו, תשתמשו בW. כאשר האויבים נכנסים לשיח, השתמשו בW עוד פעם כדי לחזור. הקומבו הזה מאוד שימושי מפני שברגע שנכנסתם לשיח האויבים לא יכולים לטרגט אתכם, ולכן ילחצו על הנקודה בה השיח (למרות שלרוב ילחצו על מקום רחוק יותר). ברגע שהם נכנסים לשיח הם ממשיכים ללכת בשאנטי והם פתאום מבינים שחזרתם למקום ממנו ברחתם. יקח להם זמן לטרגט אתכם שוב, ואתם כבר תהיו מחוץ לתווך הסקילים שלהם.
1.
<
קומבו סטנדרטי ל-EG בזמן פארמינג: משתמשים בQ ולאחר מכן בW כדי שלאחר ששמים את הQ מופיע הסימן, ואם משתמשים בW מיד הסימן יופעל, וככה בעצם תתקפו 3 פעמים את היריב. קומבו זה טוב נגד קאסטרים מפני שהוא כולל silence ובכך הקאסטר לא יכול להגיב ולהחזיר לך קצת דמג'. אפשר גם להוסיך את הE אם אין מיניונס שיכולים להפריע לתפיסת האויב.
2.
<
<
קומבו ל-EG כאשר היריב הגנתי: משתמשים בW כדי להתקרב ליריב, לאחר מכן משתמשים בQ (אתם עכשיו צריכים להיות בריינג' של היריב) ואז בE. הקומבו הזה טוב אם היריב שלך משחק בצורה יותר הגנתית, כלומר: נשאר לאחורי המיניונס, שומר ממך מרחק. נכון, הקומבו הזה מבזבז יותר מנה, וגם הW לא פוגע ביריב, אבל בכל זאת חשוב לעשות ליריב האראס. משתמשים בW הכי רחוק שאפשר לכיוון היריב (אם אפשר לפגוע איתו גם במיניונס אז מצויין), וישר לאחר מכן משתמשים בQ ובE. אם הE פגע ביריב, נסו כמה שיותר לשמור אותו כבול עד שהסנייר יגיע (בשביל עוד אקסטרה דמג') אפילו אם קצת מיניונס תוקפים אותך.
3.
<
קומבו בריחה נגד 1: משתמשים בW לכיוון הטורט, ואז משתמשים בE על היריב להאטה וסנייר כדי שלא ישיג אותך. אם יש לך מזל היריב ירוץ ויכנס ריינג' של הטורט בלי לשים לב, אבל לפני שיספיק לסגת אחורה הסנייר של הE יופעל והטורט ימשיך לתקוף (קורה לי הרבה).
עם Ultimate:
4.
<
הקומבו המסיים: משתמשים בQ ולאחר מכן באולטי. קומבו זה נועד לסיים עם היריב (להוריד לו את החיים שנשארו) ואם עוד לא הבנתם אז להרוג אותו. לא רק שהאולטי הוא בצורת הQ ואז הדמג' הוא המקסימלי, אלא גם שהסימן של הQ מופעל והאויב חוטף עוד דמג'. הכי חשוב, שהסילנס מופעל, כך שאם לא הצלחתם להרוג את היריב לאחר הקומבו, הוא לא יכול לברוח בזכות הסילנס, אז פשוט תסיימו אותו עם הקומבו (W>Q>E) למרות שהוא כנראה ימות בQ ולא יהיה צורך בE.
אם האויב נמצא מאחורי הטורט, השתמשו בW, לאחר מכן בQ+R ואז בW כדי לחזור לנקודה הראשונית, ובכך להימנע מעוד יריות של הטורט.
5.

<

קומבו בריחה בטוחה: הקומבו הזה מאוד מאוד חשוב, ובלעדיו LEB לא היתה שורדת. כאשר עושים לך גאנק, או שרודפים אחריך יותר מיריב אחד ואתה חייב לברוח, פשוט תשתמש בW ולאחר מכן בR בצורת W. אתה בעצם עושה דאבל פלאש, וגם אולי תמצא מקום לעבור דרך קיר.
6.

<
קומבו מסיים זהיר: בקומבו הזה לא תשתמשו הרבה, אבל לפעמים הקומבו יכול לתת לכם הריגה בטוחה. לא תשתמשו בו הרבה, מפני שזה רק אם כבר שחררתם את כל הקומבו שלכם על אויביכם, והQ שלכם ב-CD. הקומבו הזה יוריד מספיק כדי להרוג את היריב, בלי שתכנסו לריינג' של הטורט של הקבוצה השנייה (מפני שלשרשראות ריינג' גדול וגם אם היריב יתרחק קצת, זה לא יספיק לו בגלל שהסלוו של הE+R היוצר סלוו כפול (50% במקום 25%) + הסנייר ישאיר אותו בריינג' של הE+R).
הקומבויים המלאים ל-1v1 וגם ל-TF:\
7.
<
<
<
<
זה הקומבו הראשון המלא שלי, אם יש לכם רעיונות לטובים יותר, אני אשמח לשמוע.
ההסבר: משתמשים קודם בQ כדי שלאחר הQ בא הW שמפעיל את הסימן. הW גם עוזר להתקרב ליריב כדי לבצע את הE. משתמשים בE כדי להשאיר את היריב במקום, בזמן שה-CD של הQ חוזר (אמור לקחת 2 שניות לאחר שימוש ב3 הסקילים הראשונים). ברגע שמשתמשים ב-E ופוגעים ביריב, לוחצים על הW עוד פעם כדי לחזור למקום בטוח יותר (אלא אם כן אתה רודף אחרי מישהו). משתמשים בQ ולאחר מכן ביכולת המסיימת (אולטי). עושים את האולטי אחרי הQ מפני שהQ בכללי הכי חזק, ועם האולטי הוא חזק אפילו יותר. חוץ מזה, מאוד קשה לפספס את הQ או האולטי בצורת הQ. אלא אם כן החלטתם להילחם נגד טאנק (דבר שאף פעם לא עושים אם LEB) אתם תהרגו את אויביכם.
האמת שהקומבו הזה הוא ל-TF מפני של-LEB אין יכולות של AOE, ובגלל זה היא מתמקדת רק בסקווישים. הקומבו הזה יותר לטימפייט בגלל שהW עוזר לה להיכנס ל-TF ולצאת ממנו, ויש יותר סיכוי שה-CD שלו יחזור אחרי הקומבו מאשר הקומבו השני (בקומבו הזה משתמשים בו מוקדם יותר).
8.
<
<
<
<
זה הקומבו השני המלא שלי, חלקו הראשון לקוח מהצ'אמפיון ספוטלייט. הקומבו הזה מיועד ליותר סקווישים.
ההסבר: משתמשים בQ ואחר מכן בR כדי לפתוח בדמג' גדול ולעשות לאויב סילנס. לאחר מכן השתמשו בW כדי להפעיל את הסילנס השני (של האולטי) והשתמשו ישר בE בשביל הסנייר שיבוא בדיוק אחרי הסילנס. אם האויב אינו מת, תסיימו אותו עם Q. אם הW שלכם עוד נותן לכם לחזור למקום הראשוני, תחזרו.
:




Marks:
9 greater mark of insight (כל מארק נותן 0.95 חדירה לקסם).
Seals:
greater mark of clarity 9 (כל סיל נותן mana regan כל 5 שניות - 0.065 בlvl 1, וכל lvl זה עולה ב-0.065. בlvl 18 זה 1.17 כל 5 שניות).
Glyphs:
greater glyph of force 9 (כל גליף נותן AP - ב lvl-1 הוא נותן 0.17, וכל lvl זה עולה ב-0.17. בlvl 18 הגליף נותן 3.06).
Quints:
greater quintessence of potency 3 (כל קווינט נותן 4.95 ap)
Masteries:
[IMG]http://www.***.co.il/%3Ca%20href=http://www.***.co.il%20target=_blank%3E
[/img]
או
[IMG]http://www.***.co.il/%3Ca%20href=http://www.***.co.il%20target=_blank%3E
[/img]
Summoner Spells:
פה אני אראה לכם איזה SS כדאי לכם לקחת, ואיזה הם מיותרים. אני לא כותב SS כגון Revive או Fortify או Clairvoyance כי הם לסופורטס ולטאנקס. אלה שאני לוקח הם IGNITE+FLASH אבל אתם יכולים לקחת מה שאתם מעדיפים.
SS - Teleport מצויין, בעיקר כדי לקנות דברים בEG. הוא עוזר לכם לא להיעדר מהליין, ובכך אתם תהיו תמיד עם יותר exp מהיריב שלכם בMID, וגם הוא לא יוכל לתקוף את הטורט שלכם. כמובן שהוא גם טוב מאוד בלעזור לליינים אחרים אשר בצרה. עוד דבר מגניב, זה שכשיש לכם מג'ייס, או שאתם סתם צמאים לקיל , אתם יכולים לעשות TELEP על יריב בלי הרבה חיים (אם יש כזה) באחד הליינים האחרים, ואם הוא שם לב לTELEP ומתחיל לברוח, השתמשו בW כדי לסגור פערים, ולאחר מכן בקומבו. בכל זאת תרגישו כאילו חסר לכם קצת, או שאולי הייתם יכולים לקחת משהו טוב יותר.
Ignite - כלי מצויין לפירסט בלאד, וגם לEG, וגם לאחר מכן יכול להבטיח לכם קילים מבלי להסתכן יותר מדי. ספאל מצויין!
Flash - וואו כמה שהSS הזה מדהים... אני כל כך אוהב אותו בגלל שאפשר לעשות איתו 3 פלאשים (W+R+FLASH) או להתקרב למישהו בלי לבזבז את הW (כדי שיהיה W לקומבו). ממליץ בחום!
Heal - הרבה יתנגדו לכך ולא יקחו את זה, אבל הוא מאוד נחמד. הוא מצויין בשביל פירסט בלאד (אם יש לכם קצת חיים, יש הרבה סיכויים שהאויב שלכם יהיה greedy וינסה לעשות לכם האראס. ברגע שהוא בריינג' שלכם, שימו HEAL אם החיים שלכם באמת נמוכים, והשתמשו בקומבו. אפשר גם לפתות אותו בכך שתעשו כאילו אתם עומדים להשתגר חזרה לבייס, וכמו אידיוט הוא ינסה להרוג אתכם). הבעיה שכשתשחקו ראנקד אתם כנראה לא תצליחו לעשות איתו את הטריק הזה. הSS הזה גם יכול להציל אתכם מאולטים כמו של karthus או בזמן אולטי של WW אפילו.
Exhaust - אני לא משתמש בו ולא אוהב אותו על LEB, אבל הוא יכול לעזור לכם להשיג פירסט בלאד. נחמד על LEB אבל לא יותר מזה.
Ghost - נחמד, אבל רק לעיתים נדירות תשתמשו בו בגלל הW.
Smite - פעם אחרונה שבדקתי, LEB היא לא גאנגלר
Clarity - אין צורך בזכות הרונים של המנה רגן.
Cleanse - ל-LEB יש יכולות בריחה טובות, וקשה מאוד לעשות עליה CC אלא אם כן אתם לא זהירים.
Build ל-LeBlanc:
פה אכתוב את הבילד שלי לLEB, למרות שהאייטמים והסדר משתנים לפי הצלחתי או האויבים\קבוצתי. בכל מקרה, יש כמה אייטמים חשובים שכדאי לקנות.
כשהמשחק מתחיל, תקחו
ו Health Pot. אם כבר הצלחתם להרוג לפני lvl 6 ויש לכם 800 G תחזרו לבסיס ותקנו
. אם לא אל תקנו. לאחר מכן קנו
או
אם יש לכם מספיק כסף, ואם עוד נשאר לכם מספיק, קנו
. עכשיו תשלימו את הנעליים. ברוב המקרים אתם תקנו
, אבל אם לקבוצה השנייה יש הרבה קוסמים או dps תקנו את הנעליים של הMR או של הDodge. עכשיו תחברו את 2 האייטמים ותבנו
. עכשיו יש כמה אייטמים אפשריים. אתם יכולים לקנות
בשביל עוד מנה, ובזכות הפסיב (3% מהמנה הופך לAP) ה-1000 מנה שתקבלו מהאייטם לבסוף, ישפר לכם את הAP. האייטם הזה טוב רק אם לאחר מכן קונים עוד אייטמים של מנה. אפשרות שנייה היא לקנות
בשביל הפסיב המצויין (היכולות שלכם יאטו את היריב ל1.5 שניות) ואל תשכחו שהאייטם גם נותן הרבה חיים, מה שאומר שאפשר להישאר בליין יותר זמן. למרות זאת, הפסיב של הסלוו עוזר לי להשיג קילים רק לעיתים נדירות, מפני שהE כבר עושה את העבודה, אבל בכל זאת תמיד נחמד שיש את הפסיב הזה. אפשרות שלישית, היא לקנות
. את האייטם הזה תקנו רק אם המשחק לא עומד להסתיים בקרוב, מפני שהפסיב של האייטם מסיים להשפיע אחרי 10 דקות. הפסיב מצויין, בגלל שהוא נותן כל דקה חיים, מנה ו-ap.
עכשיו תקנו

גם אם קניתם אחד קודם . לאחר מכן תקנו

בגלל המנה שמוסיפה לפסיב של ה-Archangel's Staff, וגם בשביל הAP והMR שיעזרו לכם לרצוח, ובאותו הזמן לעזור לכם לשרוד. שלא לדבר על המהירות שהאייטם נותן. דבר מאוד מאוד חשוב באייטם הזה, הוא הפסיב שלו, שלאחר הפעלת יכולת ההתקפה הרגילה הבאה שלכם תוריד MD ככמות ה-AP שיש לכם. ה-

אמור להיות האייטם המסיים שלכם, אבל אם לא קניתם

, יש לכם מקום לאייטם מסיים. אני מציע לקנות אייטם מגן, כמו

שנותן לכם armor ועוד מנה וחיים. הפסיב שלו מצויין לסקילים שמורידים הרבה דמג' ויכולים אולי להרוג אתכם (כמו הshrooms של טימו או האולטי של אזראל\אש) או כדי פשוט לחסום CCs. אם אתם לא צריכים אייטם מגן, אתם מוזמנים לקנות עוד

או אחד מהאייטמים האפשריים אם קניתם Archangel's Staff במקומם.
אם הלכתם על full ap בילד, התוצאה אמורה להיראות כך:
<
<
<
<
<
אם לא קניתם את ה-Archangel's Staff הראשון, אז אמור להיות לכם במקומו Rylai's Crystal Scepter\Rode Of Ages.
אם לא קניתם מג'ייס, האייטם האחרון שלכם יהיה Archangel's Staff\Rylai's Crystal Scepter\Rode Of Ages ולפניו יגיע Lich Bane וכל האחרים.
Skill Build ל LeBlanc:
היכולת הראשונה שאני לוקח היא Sigil of Silence-Q. זאת מפני שזו היכולת החזקה ביותר, וכאשר מחברים אותה עם יכולת אחרת היא אפילו עוד יותר חזקה. חוץ מזה היא לא skill shot אז פשוט צריך ללחוץ על היריב.
היכולת שאני לוקח בlvl 2 היא Distortion-W. עכשיו אם אשתמש בשתי היכולות אחת אחרי השניה הסימן של היכולת הראשונה יפעל, ואני בעצם אגרום נזק משולש. ככה בlvl2 אתם יכולים כבר להוריד ליריב כ-2 קוביות חיים בקומבו אחד.
בlvl 3 אני לוקח Sigil of Silence-Q עוד פעם כדי לחזק את המתקפה ואת הסימן.
בlvl 4 אני לוקח Ethereal Chains-E כי עכשיו כבר יש לאויב חיים גדולים יותר, אני רוצה לגרום לו יותר נזק, והיכולת הזאת מאפשרת לי לחכות ל-CD של הQ כדי להתקיף את היריב עוד פעם ואולי אפילו להרוג אותו.
בlvl 5 אני לוקח Sigil of Silence-Q שוב, מפני שזו היכולת הראשונה שאני ממקסס.
בlvl 6 אני כמובן לוקח את האולטי Mimic-R. אני מקווה שאני לא צריך להסביר למה אני לוקח יכולת זו בlvl זה .
עכשיו זה די סטנדרטי. אני ממקסס את Sigil of Silence-Q ראשון (lvl 9), כדי למקסס את הדמג' שאגרום לאויב.
עכשיו אני ממקסס את Distortion-W (היכולת השניה) (lvl 13). הרבה חושבים שצריך למקסס את הE קודם, אבל לדעתי הW הרבה יותר חזק, ולעומת הE, הW הוא לא skill shot ולכן לחבר אותו אחרי הQ (בשביל להפעיל את הסימן) ולהוריד דמג', הרבה יותר קל מלעשות זאת עם הE, מפני שמיניונס ואויבים אחרים יכולים להפריע בדרך.
היכולת האחרונה שאני ממקסס היא Ethereal Chains-E. יכולת רדיפה מצויינת ועוד הרבה דברים.
כמובן שאני מוסיף ל- Mimic-R נקודה ב-lvl 6,11,16.
LeBlanc's Way To Farm:
פה אסביר איך LeBlanc עושה פארמינג, כולל האראס. כמובן ש-LEB תמיד, אבל תמיד לוקחת את הMID. ככה היא מקבלת יותר זהב וexp, לא תלויה באחרים, ואף אחד לא יכול לעשות לה KS.
Early Game:
ב-EG אתם הולכים לMID. אתם רוצים להתמקד ב-last hits על מיניונס כדי לצבור מספיק כסף ל-מג'ייס (בנוסף לקיל שתשיגו). ב-lvl 1 אם אתם נלחמים נגד מישהו ממש סקווישי (כמו אש או טימו) אל תגעו במיניונס, אלא אם כן זה לlast hits. אני עושה כך כדי שלאחר מכן אני אוכל לפגוע ביריב כשהוא יהיה יותר קרוב לטורט שלי. אם אהיה ליד הטורט שלו, אני לא אוכל לפגוע בו בדמג' באמת חזק. חוץ מזה אתם מקבלים אותו exp, רק מאוחר יותר, וגם אם תרדפו אחרי האויב יקח לו יותר זמן להגיע לטורט. ב-lvl 2 תתחילו את ההאראס. תשתמשו בקומבו 1\2 (לפי מה שכתבתי). כבר ב-lvl 3 אתם מסוגלים להרוג את היריב (אם הוא גרוע אני לפעמים הורג אותו בlvl 2). אם יש לכם מספיק כסף למג'ייס (800) תחזרו לבסיס ותקנו. תחזרו עם telep (אם לקחתם) או ברגל אם היריב לא בליין. עכשיו תתחילו לעשות פארם אמיתי. אם יש לכם את הרונים הנכונים, אני ממליץ להשתמש בW אפילו על מיניונס. תמשיכו לרצוח את האויב שנגדכם, ותנסו להרוס את הטורט הראשון.
Mid Game:
עכשיו כבר יש לכם אולטי, ואם אתם רוצים להרוס טורט אפשר להשתמש בW+R כדי להרוג את כל הגל של המיניונס ברגע. תעשו גאנקים ותעזרו לקבוצה שלכם להרוס טורטים בליינים שלכם. תשיגו את הגולם באף אם אתם במקרה עוברים לידו או מרגישים צורך. מומלץ למי שאין רונים להרוג אותו.
Late Game:
עכשיו אתם אמורים להיות כל הטים ביחד. אם אתם מוצאים הזדמנות בה היריבים והקבוצה שלכם בטימפייט, או שתעזרו, או שאתם יכולים ללכת לליין אחר ולהרוס טורטים מהר מאוד (את גלי המיניונס תהרגו עם W+R כמו שאמרתי קודם).
בהצלחה!