אתה יכול לצפות בעמוד זה בכתובת http://www.iatraf.co.il/content.php?...שון-הרע
אתה יכול לצפות בעמוד זה בכתובת http://www.iatraf.co.il/content.php?...שון-הרע
|
|
חי בסרט הילד חח
בתכלס הוא כנראה יזכה רק כי תורג'מן סלב לא כי הוא באמת העליב מישהו, הוא לא אמר שום דבר מעליב חחח
אידיוט.
אסור לבן אדם כבר לצחוק עם חברים שלו?
מצטער על ההתבטאויות אבל הטיפש הזה חושב שחוקי ישראל יהיו לצידו אבל לא יודע שזה חוקי לגמרי.
גם אם זה לא היה חוקי הוא לא היה מקבל הסבר כספי כי החיקויים לא היו כדי להעליב אותו אישית (או להעליב כל אחד מהעדה) אז אולי גוף שמייצג את העדה היה יכול לקבל פיצויים.
מה זה לצחוק עם חברים שלו? הוא מופיע בטלוויזיה מול מדינה שלמה ואל תשכח שגם ילדים בבית ספר יסודי רואים את זה,
אם הם יתחילו לעשות את זה גם, אפילו בלי שהם מבינים.. מה יהיה אז?
בקיצור, דפוק.
אני לא מבין, אתם בעד תורג'מן?
אמנם זה לא היה אישי נגד אותו בן אדם אבל אשכרה ג'רמי אטיה הזה צודק, מה זה הדבר הזה?
תורג'מן חושב שהוא מלך העולם, מלכלך על כולם ואז נהיה תמים ברגע האמת, לפחות יש עכשיו הוכחות.
אני אישית מאוד מקווה שהתובע יזכה.
הוא צוחק על איתיופים אז מה??
זה בצחוק מה קרה
חוץ מזה ילדים אולי רואים את זה אבל ילדים גם רואים האח הגדול ושם עושים סקס מישהו טובע על זה
לא
אני לא בעד תורג'מן, הוא באמת מדבר גועל נפש.
אבל זה דיי ברור שהוא לא יקבל מתורג'מן מאות אלפי שקלים על הדברים האלה..
לדעתי זה עוד בסדר, לצחוק עם חברים אבל לא להיות מטומטם ולצחוק בצורה גזענית שיש לך מצלמה על הראש : /
איזה אנשים הזויים, כל סטנדאפיסט מתחיל צוחק ומשעשע קהל שלם ממבטא רוסי, מרוקאי או אתיופי, תכניסו קצת הומור לחיים ילדים קטנים ופגיעים....
שלא לדבר על התביעה ההיא שהיא בכלל לא קשורה אליו.
המשחק הזה מוציע את הרע באנשים