קפטן מכבי ת"א והנבחרת לשעבר, שזכה עם הצהובים בשלושה גביעי אירופה, החליט לתלות את הנעליים בגיל 32 בגלל פציעה ממושכת: "זה לא פשוט, הייתה חוויה יוצאת דופן". מזרחי: "המילים נעתקות, טל נלחם כדי לחזור בכוח איתנים".
טל בורשטיין - אחד הכדורסלנים המוכשרים של ישראל ב-15 השנים האחרונות - מסיים את הקריירה הספורטיבית לפני הזמן. הגארד בן ה-32, שסובל בשנים האחרונות מפציעות רבות והחמורה שבהן במפרק האגן, כינס מסיבת עיתונאים בה הוא מודיע על פרישה.
http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.128329.html מקור הכתבה
דעה אישית: טל בורשטיין היה שחקן די חשוב במכבי ובנבחרת בכלל והצליח להשיג קריירה מרשימה מאוד, נכבד את ההחלטה שלו לפרוש בגיל מוקדם יחסית.





ציטוט ההודעה
שיהיה לו המון הצלחה בהמשך.
