אפי בירנבוים התחזק בשני ישראלים צעירים. מתן חרוש: "אני מקווה שהם ינצלו את ההזדמנות שניתן להם העונה"
בשנתיים האחרונות מכבי ראשון לציון התבססה בצמרת של ליגת העל בכדורסל וגם השנה מקווים הכתומים מעיר היין להגיע לפיינל פור. שני שחקנים הצטרפו היום (שני) לסגל של אפי בירנבוים לעונה הקרובה. מדובר בדניאל איידן ורביב פיטשון.
איידן בן ה-23 שיחק בעבר במכבי חיפה ובהפועל בארי וגבעתיים מהליגה הלאומית וכעת ינסה לעשות את המעבר לרמה הגבוהה בארץ. פיטשון, שגדל הפועל חולון, שיחק בעבר בנבחרת העתודה, בחולון, אשדוד וכוכב יאיר/כפ"ס.
לכתבה המלאה: http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.128336.html
שחקנים צעירים עם הרבה כישרון, למרות שלדעתי הם יותר באים בשביל להגדיל את הסגל הישראלי בקבוצה.
מי יודע, אולי אחד מהם או אפילו שניהם יתנו עונה מצויינת.
שיהיה להם בהצלחה






ציטוט ההודעה