סגל חסר לדייויד בלאט, ללא אליהו, פניני, קיינר מדלי, שרמאדיני ומנסה-בונסו. מורן רוט יערוך אימון בכורה עם הצהובים
אחרי מתיחת פנים רצינית בקיץ, הדאבליסטית הישראלית מכבי תל אביב תקיים היום (שלישי) אימון ראשון לעונת 2012/13 באולם בהדר יוסף. כמובן שהסגל שיטול חלק באימון יהיה חסר מאוד, ללא ליאור אליהו וגיא פניני שנמצאים עם נבחרת ישראל, ניק קיינר מדלי שיגיע באמצע החודש הבא, גיוארגי שרמאדיני שנמצא עם נבחרת גיאורגיה ופופס מנסה-בונסו שמחלים מניתוח ארתוסקופיה שעבר בברכו.
כזכור, בשנה שעברה נבחרת רוסיה בהדרכתו של דייויד בלאט זכתה במדליית הארד באליפות אירופה בליטא, מה שגרם למאמן להצטרף באיחור לאימונים. גם השנה רשם בלאט עם נבחרתו הישג חסר תקדים, כשזכה במדליית ארד אולימפית הסטורית, אך האולימפיאדה כבר ננעלה מזמן. בלאט כבר כאן והוא התחיל לעבוד עם הצוות שלו: גיא גודס, דרק שארפ, אבי אבן ואבי קובלסקי.
האימון כמובן כבר היה, תמונה ממנו:
לכתבה המלאה: http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.128384.html
שיהיה למכבי המון בהצלחה השנה
אני מקווה שהיא תגיע כמה שיותר רחוק ביורוליג ובכלל.
לא בדיוק עקבתי אחרי כל השחקנים שהגיעו למכבי, אבל אני סומך על דיוויד, ויודע
שאין מאמן יותר טוב שיכלו להביא למכביהכי טוב באירופה







ציטוט ההודעה