הגארד בן ה-28, שחתם במקור לשנתיים אצל האדומים, לא בתכניות של שרון דרוקר להמשך. הדירקטוריון אישר את צירוף לימונד

גוני יזרעאלי קיבל אישור מהפועל ירושלים לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות ולא ישחק בעונה הקרובה במדי האדומים מהבירה. בינתיים אשקלון, בראשות המאמן עדי אזולאי, כבר הגישה הצעה להחתים את הגארד.



יזרעאלי בן ה-28 (1.82 מ'), שחתם במקור לשנתיים במועדון, קיבל מסר לפיו הוא לא נמצא בתכניות של שרון דרוקר לעונה הקרובה, זאת לאחר שהפועל ירושלים כבר צירפה את מאיר טפירו ורביב לימונד לעמדות הגארד.

לכתבה המלאה:
http://www.sport5.co.il/articles.asp...128357&lang=HE

שחקן ישראלי מעולה.
לא הייתי מדרג אותו מטופ הרכזים בארץ, אבל אכן מוכשר מאוד.
היה אפשר לראות את זה במיוחד כאשר יובל נעימי היה פצוע בעונה האחרונה, כאשר השלים את מקומו מעולה.
שיהיה לו בהצלחה בהמשך, לכל קבוצה שילך