הגארד הפך לרכש השישי הקיץ של שרון דרוקר והאדומים מהבירה. העדיף את מלחה על פני הצעה מפרטיזן בלגרד
בשקט, בשקט בהפועל ירושלים מתקרבים להשלמת הסגל לעונה הקרובה. הבוקר (שישי) בישר המועדון בהודעה רשמית על החתמתו של הגארד האמריקני ג'ייקוב פולן לעונה אחת בבירה. פולן הוא שחקן הרכש השישי העונה שמצטרף למלחה והזר הרביעי.
פולן בן ה-22 עבר לאירופה לפני עונה אחת כשהצטרף לביילה האיטלקית, במדיה רשם ממוצעים של 16 נקודות ו-3.2 אסיסטים למשחק. פולן גם השתתף בליגת הקיץ של ה-NBA מטעם פילדלפיה והוא נכלל בסגל גיאורגיה במוקדמות היורובאסקט (קלע 16 נק', מסר 2.5 אס'). הרכז גם קלע שלשת ניצחון מרשימה במשחק מול לטביה. יש לציין כי פולן העדיף להגיע לירושלים על פני הצעה מפרטיזן בלגרד.
לכתבה המלאה: http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.128544.html
שחקן באמת מהרמות הגבוהות באירופה, וכל הכבוד לירושלים אשר הצליחו להשיג אותו.
אני מאמין שהוא יהיה מהמובילים בקבוצה, ביחד עם עוד שחקנים חזקים מאוד שדרוקר הביא לסגל.
שיהיה לקבוצת הבירה בהצלחה השנה






ציטוט ההודעה