גארד ראשל"צ סגר בענקית מיוון ויצטרף לאחר שיעבור בדיקות רפואיות: "אני ירוק". קיצ'ן הוביל את הקבוצה מעיר היין לגמר הגביע ולחצי גמר הפלייאוף
לא ברור אם יש לזה תקדים, אבל גארד מכבי ראשון לציון בעונה שחלפה, דרווין קיצ'ן, צפוי לחתום בקרוב לשנתיים באחת הקבוצות הגדולות ביותר באירופה - פנאתינאיקוס היוונית. הגארד בן ה-26 הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי הוא ייצא לבדיקות רפואיות ביוון והוסיף: "אני ירוק".
קיצ'ן נתן עונה נהדרת במדי הקבוצה מעיר היין כשקלע 14.9 נקודות למשחק, הוריד 7 ריבאונדים ומסר 3.3 אסיסטים בדרך להופעה בגמר הגביע ובחצי גמר הפלייאוף.
לכתבה המלאה: http://www.one.co.il/Article/12-13/5...,0/204019.html
שחקן מעולה, ששיחק בעונה האחרונה בראשון.
אני חושב שזה היה דיי ברור לעין שהוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, ושלא כל כך מתאים לליגה.
אבל לא האמנתי שהוא יצליח להגיע עד לפנא..
שיהיה לו בהצלחה






ציטוט ההודעה