בנבחרת לא ידעו, אך המשחקים מול נועלת הבית נכללים בחישוב והיא תוכל להעפיל כבר מחר ב-21:00. טיוס: "נצטרך לבוא בפוקוס", נעימי: "שמח לחזור"
נבחרת ישראל בכדורסל מתחילה להרגיש את אליפות אירופה קרבה, אך על מנת להשלים את המשימה ולהעפיל לסלובניה בקיץ הבא יהיה עליה לצלוח גם את המשחק מחר (שבת, 21:00) מול סלובקיה החלשה שכבר מזמן איבדה כל סיכוי להעפיל.
הכחולים לבנים ערכו היום את האימון המסכם שלהם לקראת המשחק, כאשר צוות המאמנים הופתע לגלות כי נבחרת סלובקיה, שכבר איישה היטב את מקומה במקום האחרון, הגיעה ארצה ללא השחקנים הבולטים שלה וביניהם גם הכוכב המקומי, אנטון גאבל, שכלל לא המריא עם הנבחרת לישראל ולא ישחק במשחק מחר.
לכתבה המלאה: http://www.ibba.one.co.il/General/Ar...05396&siteId=6
אני שמח מאוד לשמוע את זה, כי עכשיו כבר לא נהיה חייבים לנצח את סרביה בחוץ.
למרות זאת, במידה וננצח אותם נוכל לקבל הגרלה יותר קלה באליפות אירופה.
אני מקווה שהפרסום הזה לא יעלה לשחקנים בראש, והם כבר יתחילו לחשוב שהכל נסגר, והם עלו.





ציטוט ההודעה