אולם הספורט שישמש את האדומים יכיל 3,000 מקומות והפרוייקט ישתרע על 65,200 מ"ר. חולדאי: "משקיעים משאבים ומאמצים". צפו בהדמיית האולם
הוועדה המקומית תל אביב-יפו אישרה היום (רביעי) את תוכנית הבינוי במתחם הדרייב אין, הכוללת הקמת אולם ספורט רב תכליתי בן 3,000 מושבים. האולם ישמש את ענפי הספורט השונים, ובין השאר יוקצה לטובת קבוצת הבוגרים של הפועל ת"א.
שטח התוכנית הוא כ-65,200 מ"ר. תוכנית הבינוי מבוססת על הרעיון האדריכלי של האדריכל דמיטרי מזו הנקרא "חלונות ראווה".
בשלב הראשון בליבת המתחם יוקם אולם הספורט. בתוכנית העתידית צפויים להיבנות מבני יריד ותערוכות שימוקמו לאורך הדופן הצפון-מערבית. המבנים ייצרו מערך בינוי ושטחים פתוחים המתחברים אל שטחי מרכז הירידים ואל מרחב הכניסה הצפוני לביתן 2 החדש.
לכתבה המלאה: http://www.one.co.il/Article/12-13/2...,0/205320.html
כן, הפועל ת"א חוזרת לליגת העל סוף סוף,
וגם לה מגיע אולם כדורסל נורמלי.
אני מקווה שהיא תגיע חזקה כמו שהייתה פעם, ותתן פייט לכל הליגה (למרות שאני לא בדיוק אוהב הפועל)






ציטוט ההודעה