שני ההפסדים בפתיחת הקמפיין הם לא יותר מזיכרון מודחק, עוד הצגה של כספי וטריפל דאבל של אליהו הבטיחו לנבחרת את הכרטיס. הפסד של עד 18 הפרש בסרביה יסדר לשיבק את המקום השני, ניצחון יוכיח שיש לנו מה למכור בקיץ הבא
זהו, נגמרו הספקולציות והצער על המפלה במונטנגרו והפאדיחה הביתית נגד אסטוניה. נבחרת ישראל דרסה 73:106 את סלובקיה בהיכל נוקיה והבטיחה למעשה את מקומה באליפות אירופה בפעם ה-11 ברציפות.חישובים סבוכים, יחס סלים, בתים פנימיים ועוד כל מיני נוסחאות העסיקו בשבועיים האחרונים את כל אנשי הכדורסל והצופים, אחרי מוצאי שבת הזאת העיסוק הזה כמעט לא רלוונטי. החגיגה על חשבונם של הסלובקים בצירוף ניצחון מפתיע של אסטוניה על סרביה הכושלת הציב את ישראל בעמדה הבאה: רק הפסד ביותר מ-90 נקודות הפרש בבלגרד ביום שלישי הקרוב ימנע מאריק שיבק ושחקניו את הכרטיס לסלובניה 2013. או בקיצור: תשכחו מזה, אין סיכוי שישראל בחוץ.
לכתבה המלאה: http://www.sport5.co.il/HTML/article...16.129004.html
כל הכבוד לנבחרת, עם קמפיין קצת מטולטל.
לפעמים משחקים טובים, לפעמים קצת פחות,
אבל הצליחו להשיג את המטרה לבסוף.
שיהיה לנבחרת המון בהצלחה באליפות אירופה






ציטוט ההודעה