בני הרצליה ערכה אימון פתיחה, המאמן מכוון גבוה: "בנינו קבוצה טובה". ג'ומיין ג'ונס: "שם על עצמי ציפיות גבוהות"
בני הרצליה פתחה הערב (ראשון) את העונה החדשה באולם היובל בעיר, לקראת עונת 2012/13. אלדד אקוניס, יו"ר הקבוצה, הצליח להרכיב קבוצה מעניינת שמטרתה להילחם בצמרת בניגוד להסתבכות בתחתית של העונה שעברה, כשאת העונה על הקווים פותח אריאל בית הלחמי.
סגל הקבוצה "נוצץ" וכולל שני שחקנים זרים ששיחקו ב-NBA, ג'ומיין ג'ונס ומילט פלאסיו, לצד שני זרים מבטיחים נוספים, הסנטר הרב פופ והפורוורד המקסיקני רומל בק. הסגל הישראלי של הקבוצה התחזק עם ניב ברקוביץ' שהגיע מאשקלון, גיא לביא, בן אלטיט, רועי איילון, המתאזרח אייזיק רוזנפלט ובן רייס שחוזר מפציעה. עדיין לא ידוע מה מצבו של הקפטן ארז כץ שפצוע.
לכתבה המלאה: http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.129075.html
סגל חזק יש לבני השרון (הרצליה) השנה.
מצפים מקבוצה כזאת שיתנו עונה חזקה, ואולי אפילו יגיעו לפיינל פור.
שיהיה להם המון בהצלחה העונה






ציטוט ההודעה

