הסנטר הגיב לפרסומים שהוא בדרך לארץ הסומבררו: "יש לי הרבה חברים בתקשורת, למה לא בדקו את זה איתי?"
גם מי שלא ממש חי, נושם, שותה ואוכל כדורסל, יודע מי זה שאקיל אוניל. הסנטר האגדי, אחד הטובים אי פעם ב-NBA שפרש ממשחק פעיל ב-2011, קושר בימים האחרונים באופן די מפתיע לליגה המקסיקנית. כן, לליגה המקסיקנית. ועל הפרסומים הללו, היה לו לא מעט מה לומר.
"זה ממש לא נכון, לא יודע מי חשב שזה יקרה", סיפר שאק בארצות הברית, "זה אפילו קצת לא נעים לקרוא על זה באינטרנט, אין לי מושג מי היו המקורות שהביאו את הסיפור הזה. אף אחד גם לא יצר איתי קשר, ואני ככל הנראה לא אשחק שם".
לכתבה המלאה: http://www.sport5.co.il/HTML/article...03.129097.html
לא יודע בדיוק איזה כתב הוציא ידיעה כזאת מופרחת לתקשורת, שזה נשמע ממש לא מתאים לשאקיל.
אחרי שנתן קריירה מדהימה ב NBA, שלא תשכח לעולם, אני לא מאמין שהוא פתאום יעבור לשחק במקסיקו..
שחקן ענק, שעשה כבר את שלו.





ציטוט ההודעה

