נזכרתי בזה חחח,שיר טוב D:
נזכרתי בזה חחח,שיר טוב D:
ידני-
B|תאוריה-1|מספר שיעורים-15|טסט פנימי-0|טסט חיצוני-0
*פעיל בפורום מוזיקה כללית(מנהל)
*פעיל בפורום איקרים(מנהל לשעבר)
*פעיל בפורום מתבגרים ומתגברים
*פעיל בפורום דיבורים
|
|
אחד השירים היותר רגועים וטובים
תודה רבה.
שיר מעולה!תודה!
תודה רבה אריאל, שיר מדהים.
Mes Que Un Club