ג'סטין ביבר הקיא על הבמה בהופעה
ג'סטין ביבר שבר שיא חדש בהופעה באריזונה, כאשר ניגש לבצע את אחד השירים ולפתע הסתובב עם הגב לקהל, החל להקיא וירד מהבמה. בהמשך צייץ בטוויטר ששתה חלב לפני כן.
לכתבה המלאה:
http://www.mako.co.il/music-news/wor...71c1a31006.htm
קרדיט למאקו




ציטוט ההודעה
ספוילר: 
