איזה מן סוג אנשים אתם?
האם אתם מהסוג שפשוט זורם עם מה שיש, ושמח מכל דבר קטן,
או שאתם מהסוג שחייב לחשב כל צעד, לא לוקח יותר מידיי סיכונים?
|
|
תלוי באיזה מצב רוח אני נמצא..
Mes Que Un Club
אני תמיד מחשב כל צעד![]()
מהסוג שחושב על כל צעד.
אין לי מה לשים בחתימה
אני זורם עם הכל
גם עם גייז
לחופש יש תאריך: 20/3/2017
אני מטיפוסים היותר אדישים.
לא משנה מה יקרה לי, אני אשאר אדישה.
נגיד אתמול נאבד לי האייפון בתל אביב, ופאקינג לא היה לי איכפת...
אבל בסוף מצאנו אותו XD
.If you think i'm just some stupid kid ruled by his emotions, then so be it"
.It's nonsenes meant for those who don't know hatred
".If anyone wants to deny my way of living, I'll kill everyone they cared about, Maybe then they'll feel a little of my hatred
.If you think i'm just some stupid kid ruled by his emotions, then so be it"
.It's nonsenes meant for those who don't know hatred
".If anyone wants to deny my way of living, I'll kill everyone they cared about, Maybe then they'll feel a little of my hatred
אני זורם
זורמים לרב אבל גם מחשבים.. אני לא כזה טיפש