עד היום הייתה לכולנו נטייה חזקה וברורה לחשוב שפיקאפ ואומנויות הפיתוי הם בעיקר חלקם של הגברים. העולם הולך ומתפתח, יחד אתו הטכנולוגיה וממנה המדע, משניהם הידע והפרט ומכל אלה האנושות כולה. דברים משתנים והמודרניזציה מציגה עצמה בפנינו בדרכים שונות ומגוונות שבינינו רובן די מפתיעות. שיטת הפיקאפ המקורית פותחה מגבר נואש ומשם התפתחה אט אט על ידי גברים נואשים לא פחות. אבל האם גבר נואש הוא גבר פחות טוב, האם רק גברים נואשים והאם רק גברים מרשים לעצמם להשתמש בשיטות מופרכות יותר ופחות על מנת להשיג את יצריהם הן המיניים והן הרומנטיים, נופתע לגלות כי לכל אלו תשובה זהה- לא.
עם הזמן מתרבה והולכת אוכלוסיית הגברים המשתמשים בפיקאפ, אומנויות הפיתוי ושיטות שונות ליצירת משיכה רומנטית ומינית. בתי הספר, ארגונים, חברות, מוסדות ועסקים שונים מתפתחים בתחום במהירות. אך המפתיע בסיפור הוא שהנשים דואגות שלא לפגר מאחור. באופן אישי אני (בתור אדם שעוסק באימון אישי בתחום משיכה, אהבה, זוגיות ושיטת חיזור ביולוגית, כימית, מדעית מתקדמת) וכמוני גם כמה מחבריי העוסקים בתחום, לא מסוגלים להתעלם מהעלייה הדרסטית בפניות לייעוץ, תמיכה ועזרה בתחום החיזור מהמין היפה. בנות מעולם היו היוזמות של מפגשי גישור, ייעוצי זוגיות, טיפולים פסיכולוגיים זוגיים שונים ועוד. הגורם להפתעתנו אינו פנייתן בנוגע לזוגיות הקיימת אלא בנוגע לזו שעוד לא. כמות הנשים הפתוחות כיום לרעיונות חדשניים אפילו בתחום הרגש שנחשב תמיד תחום קוסמי שאין באדם היכולת להבין, עולה פלאים.
בניסוי שערכתי עם מספר חברים ניתן היה לגלות דבר מעניין מאוד. השימוש במדע להסבר שיטת החיזור המשווקת משפיע על הצטרפות של נשים בכשמונים וחמישה אחוזים לערך, ובשל גברים בכשבעים אחוזים לערך בקבוצות שנבדקו במסגרת הניסוי. מכך אני ועמיתיי מבינים כי ניתן להסיק כמעט באופן גורף כי העלייה הדרסטית בפנייה של נשים לתחום שיטות החיזור קשורה יד ביד עם ירידת המרחק המחשבתי שבין שיטות החיזור ובין המדע. לא ניתן להתעלם מהעובדה שיחד איתן עולים גם אחוזי הבנים המושפעים גם כן מהקשר החדש הנוצר בין שיטות אלו לבין המדע.
לסיכום- רוב האנשים כיום ובמדינת ישראל בפרט אלו אנשים משכילים, המחפשים היגיון, שכל ותשובות לשאלות. היום במציאות המודרנית ותרבות ההשכלה יש להביא תשובות מבוססות על-מנת לשווק את מוצרינו. אנשים מחפשים היום דוקטורים ואנשים עם תעודות השכלה גבוהה, אשר יוכתרו בפניהם ל"משכילים" על-מנת ללכת בדרכם ולהאמין במקצועיותם. תרבות ההשכלה גורמת לאנשים לחפש מחקרים שמוכיחים את הטענות שמכוונות לקניית המוצר. הם רוצים הוכחות לכך שהמוצר פועל, הם רוצים מדע.
רעיון הכתבה הוא להביא לידיעתכם באופן מפורש את ההשפעה של צירוף מדע לשיטת שיווק. יותר מזה, צירוף מדע למוצר שלכם. יכול להיות שאם תתעניינו יותר במה שיש למדע להציע לכם בתחום המוצר שלכם, תגדילו פי כמה וכמה את ההכנסות ויותר חשוב מכך- את התוצאות!
המדע יודע כיום מעל ומעבר אודות שיטות החיזור. שימרו על ערנות.
ולמי שלא מכיר: אני יותם לוי, לומד תואר ראשון בביוכימיה, בעל ניסיון של שנים בעזרה לעשרות נערים ונערות בתחום האהבה, משיכה, זוגיות ושיטות חיזור.
להתייעצות בשימוש במדע לשיווק ו/או לשינוי שיטת החיזור שלכם כך שתהיה מדויקת יותר מבחינה מדעית ו/או שרק מעניין אתכם לשמוע מה המדע יודע היום בתחום- אתם מוזמנים לפנות אלי כאן או בפרטי ואשמח לעזור (ללא עלות כמובן).



ציטוט ההודעה

