שלום לכם, אני רוצה להחליט אם כדאי לי לצאת לפולין עם הנוער העובד או עם הבי"ס.
מצד אחד - אין לי שום קשר לנוער העובד חוץ מזה שיש שם תאנשים הכי גברים בעולם ושיש לי משם כמה חברים ככה שבטוח לא ישעמם לי לשניה אחת, וגם זה יוצא בפורים - ככה שלא אפסיד תתגבורים לבגרויות בפסח (כן, אכפת לי מהבגרויות).
מצד שני - עם הבי"ס זה הרבה יותר אנשים ואני לא אצטרך ללבוש כל היום את החולצת תנועה הזו של הנוער העובד...
מה אתם הייתם עושים? יוצאים עם האנשים הכי גברים בעולם ומפספסים את פורים, או יוצאים עם הבי"X ומפספסים תגבורים לבגרויות?
LONG LIVE *** GUYS!



ציטוט ההודעה




















בובית יש רק אחת 