קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. וואי איזה כיף היה אתמול ב-bongos באשדוד
    על ידי Perfection בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-09-2005, 13:44
  2. ישששששששש איזה כיף!!! אני עובר דירה!!
    על ידי Mnati בפורום דיבורים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 17:46
  3. חדשה עם התמונות של האתגר - משעממת צריך הצעות
    על ידי falafel בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-09-2005, 13:35
  4. וואי איזה כיף כנסוו
    על ידי GuYB בפורום דיבורים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 11:51
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 16

הצעות זה כיף

  1. #1

    ברירת מחדל הצעות זה כיף

    שלום לכם, אני רוצה להחליט אם כדאי לי לצאת לפולין עם הנוער העובד או עם הבי"ס.

    מצד אחד - אין לי שום קשר לנוער העובד חוץ מזה שיש שם תאנשים הכי גברים בעולם ושיש לי משם כמה חברים ככה שבטוח לא ישעמם לי לשניה אחת, וגם זה יוצא בפורים - ככה שלא אפסיד תתגבורים לבגרויות בפסח (כן, אכפת לי מהבגרויות).

    מצד שני - עם הבי"ס זה הרבה יותר אנשים ואני לא אצטרך ללבוש כל היום את החולצת תנועה הזו של הנוער העובד...

    מה אתם הייתם עושים? יוצאים עם האנשים הכי גברים בעולם ומפספסים את פורים, או יוצאים עם הבי"X ומפספסים תגבורים לבגרויות?

    LONG LIVE *** GUYS!

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    חבר בקבוצת Atraf האוואטר של Mc.KorKy
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,445
    לייקים
    1
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    אני אמחץ אותך !! מוהאהא !XD

    ברירת מחדל

    הייתי יוצא עם הנוער הזה ..... לפספס את פורים
    למה חבל תפספס את התגבורים לבגרויות !!

    .

  4. #3
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    גיל
    35
    הודעות
    3,369
    לייקים
    0
    נקודות
    90

    ברירת מחדל

    עם הנוער העובד

  5. #4

    ברירת מחדל

    וופטידו, עכשיו תור ההורים לחשוב

  6. #5
    משתמש משקיע האוואטר של Solid Snake
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    4,633
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    עדיף ארטיק ביד, מאשר ציצי של אישה זקנה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נוער העובד :]
    ובהחלט יש שם את האנשים הכי גברים בעולם, כי כן כן, אני בבני המושבים שזאת תת תנועה מהנוער העובד והלומד
    תהנה אחי.

  7. #6

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Solid Snake צפיה בהודעה
    נוער העובד :]
    ובהחלט יש שם את האנשים הכי גברים בעולם, כי כן כן, אני בבני המושבים שזאת תת תנועה מהנוער העובד והלומד
    תהנה אחי.
    יש לי ידידה בבני המושבים... אחת השוות!

  8. #7
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אפשר לחשוב מה זה תגבורים לבגרויות :\
    אלא אם אתם בצפר שכונה ואתם מפגרים בחומר

    צא עם מי שאתה חושב שתהיה לך יותר חוויה ומי שיותר חשוב לך
    אל תסתכל על גורמים מסביב
    תגבורים אפשרים להשלים.... חולצות אפשר להסתיר





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  9. #8
    אדיר הכריש
    אורח

    ברירת מחדל

    לדעתי עם בצפר...כל הידידות כל החברים

  10. #9
    משתמש כבוד האוואטר של Xanax
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,997
    לייקים
    16
    נקודות
    -20,439
    משפט מחץ
    PickupHome.com - המקום שלך להצלחה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גמני חושב כמו אדיר הכריש...
    עזוב תיגבורים תלמד לבד ... רוב השיעורים אני בכלל לא מקשיב כולי ישן בכלל..רק מתמטיקה מנסה להקשיב כדי לקלוט משו וכימיה גם קצת...אבל תכלס בבית לומדים פי 10 יותר טוב מבכיתה...

  11. #10

    ברירת מחדל

    זה לא שאין לי חברים (וידידות בשבילכם) בנוער העובד.. להפך - יש לי ומספיק.
    יש עוד היבט נוסף - שאני לא יודע איך תקחו אותו... בפורים זה שיא החורף שם, וזה עוזר הרבה יותר להבין מה עבר על הקדושים.

  12. #11
    אדיר הכריש
    אורח

    ברירת מחדל

    עם זה בגלל המישפט האחרון שכתבת אז כן תילך עם הנוער..אבל עדיין לדעתי יותר טוב ללכת עם השכבה שלך

  13. #12

    ברירת מחדל

    תודה רבה לך על התגובות.
    בכל מקרה, כרגע אני אלך ל "גיבושים" (מורעל שכמותי) עם הנוער העובד, עד תאריך השילום אני מאמין שאני כבר אדע אם אני חושב שהנוער העובד עדיף לי או שלא..

  14. #13
    משתמש כבוד האוואטר של Xanax
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,997
    לייקים
    16
    נקודות
    -20,439
    משפט מחץ
    PickupHome.com - המקום שלך להצלחה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ממממ לך עם מי שיש יותר כוסיות...
    לאדע מה להגיד ך קיצר לך עם מי שתה יותר מתחבר כל השאר לא משנה ... פורים חבל שלא תהיה פה ובהכנות לבגרות גם חבל..אבל על הבגרויות אל תפחד למה הבצפר שך לא טמבלים(או שכן?) והם יודעים שאתם יוצאים אז בטח ילמדו ממש חזק לפני שאתם יוצאים או טיפה אחרי אנערף..

  15. #14

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי lolx צפיה בהודעה
    ממממ לך עם מי שיש יותר כוסיות...
    לאדע מה להגיד ך קיצר לך עם מי שתה יותר מתחבר כל השאר לא משנה ... פורים חבל שלא תהיה פה ובהכנות לבגרות גם חבל..אבל על הבגרויות אל תפחד למה הבצפר שך לא טמבלים(או שכן?) והם יודעים שאתם יוצאים אז בטח ילמדו ממש חזק לפני שאתם יוצאים או טיפה אחרי אנערף..
    חחחחחחחחחחחחחחחחח אתה הצחקת אותי עכשיו משהו טוב
    אני בכיתה שתקועה בחומר בהיסטוריה על אותו חרא כבר איזה שבוע (יענו 5 שיעורים אותו דבר), בפסיכולוגיה אני חוזר על אותו דבר כבר מספטמבר ובמתמטיקה.. ממממ לא היה לנו שיעורים כבר חודש (משמע הלכה הבגרות חורף).
    ביום שקציר יהיה באמת בי"ס, אני נשבע לך שאני מנשק לך תישבנון

  16. #15
    משתמש כבוד האוואטר של AvixTz
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    11,282
    לייקים
    2
    נקודות
    279
    משפט מחץ
    הכל לטובה :)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני בעד הנוער העובד .

    __________________________________________________
    "עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"
    __________________________________________________
    בובית יש רק אחת

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:25.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,166 | הודעות: 8,214,760 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect