קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [טיול] צריך טובה... כנסו
    על ידי Abu בפורום דיבורים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 05-06-2007, 13:59
  2. [בקשה]אני צריך טובה בקשר לעבודה!
    על ידי dna בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-03-2006, 15:27
  3. צריך טובה אישית
    על ידי MaRoKaY בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-03-2006, 18:54
  4. צריך טובה!!
    על ידי E.HStyle בפורום דיבורים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-02-2006, 23:25
  5. כנסו אני צריך טובה
    על ידי MaRoKaY בפורום דיבורים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-10-2005, 12:24
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

צריך טובה

  1. #1
    מורחקים האוואטר של SaGy MiYaRa
    שם פרטי
    שגיא
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    36
    הודעות
    7,366
    לייקים
    0
    נקודות
    -1,985
    משפט מחץ
    בגלל מחסור בתקציב כיבינו את האור בקצה המנהרה.הקונה מטט

    ברירת מחדל צריך טובה

    טוב אין לי מושג איפה אני צריך לרשום את זה אבל אני חייב שיר אחד
    סידני-גלגל החיים (לא משנה אנגלית או עברית )
    תודה אחיי היקרים

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע האוואטר של -Raz-
    שם פרטי
    רז
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    הודעות
    3,921
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני יורד לך מהאמיול וישלח לך בפרטי

    אם כבר דיסני גלגל החיים
    בגלגל החיים ............
    נערך לאחרונה על ידי r_9_r_9_r_9; 24-12-2006 בשעה 20:24.

  4. #3
    מורחקים האוואטר של SaGy MiYaRa
    שם פרטי
    שגיא
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    36
    הודעות
    7,366
    לייקים
    0
    נקודות
    -1,985
    משפט מחץ
    בגלל מחסור בתקציב כיבינו את האור בקצה המנהרה.הקונה מטט

    ברירת מחדל

    יאללה תודה אחי

  5. #4
    משתמש משקיע האוואטר של -Raz-
    שם פרטי
    רז
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    הודעות
    3,921
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי SaGy MiYaRa צפיה בהודעה
    יאללה תודה אחי
    זה בסדר אם אני שולח לך בעיברית?

  6. #5

    ברירת מחדל

    וואי שלח גמלי P:

    .The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple

    נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל

    או לפחות את עורו-

    מפאת חוסר ביקוש,
    והכל מתפרק עלינו.

  7. #6
    משתמש משקיע האוואטר של -Raz-
    שם פרטי
    רז
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    הודעות
    3,921
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סבבה נשמה

    לפרסם פה בפומי או פרטי?

  8. #7
    מורחקים האוואטר של SaGy MiYaRa
    שם פרטי
    שגיא
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    36
    הודעות
    7,366
    לייקים
    0
    נקודות
    -1,985
    משפט מחץ
    בגלל מחסור בתקציב כיבינו את האור בקצה המנהרה.הקונה מטט

    ברירת מחדל

    כן אחי זה בן זונה תודה

  9. #8
    מורחקים האוואטר של SaGy MiYaRa
    שם פרטי
    שגיא
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    36
    הודעות
    7,366
    לייקים
    0
    נקודות
    -1,985
    משפט מחץ
    בגלל מחסור בתקציב כיבינו את האור בקצה המנהרה.הקונה מטט

    ברירת מחדל

    תפרססםםםםםםם אחי תפרסםםםםםםם שכולם יחזרו לילדות!!!!!!

  10. #9
    משתמש משקיע האוואטר של -Raz-
    שם פרטי
    רז
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    הודעות
    3,921
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה מוריד עוד 5 דקות אני יביא את זה

  11. #10

    ברירת מחדל

    תפרסם

    .The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple

    נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל

    או לפחות את עורו-

    מפאת חוסר ביקוש,
    והכל מתפרק עלינו.

  12. #11
    משתמש משקיע האוואטר של -Raz-
    שם פרטי
    רז
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    הודעות
    3,921
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל גלגל החיים

    בבקשה אחים ואחיות שלי הינה השיר!!

    השיר מוקדש לדורן ושגיב


    תודיעו לי אם הקובץ עובד
    נערך לאחרונה על ידי r_9_r_9_r_9; 24-12-2006 בשעה 21:13.

  13. #12

    ברירת מחדל

    איפה? Oס

    .The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple

    נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל

    או לפחות את עורו-

    מפאת חוסר ביקוש,
    והכל מתפרק עלינו.

  14. #13
    מורחקים האוואטר של SaGy MiYaRa
    שם פרטי
    שגיא
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    36
    הודעות
    7,366
    לייקים
    0
    נקודות
    -1,985
    משפט מחץ
    בגלל מחסור בתקציב כיבינו את האור בקצה המנהרה.הקונה מטט

    ברירת מחדל

    חחחחחח איפה השיר?

  15. #14

    ברירת מחדל

    לא שמת לינק מותק

    .The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple

    נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל

    או לפחות את עורו-

    מפאת חוסר ביקוש,
    והכל מתפרק עלינו.

  16. #15
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בעברית על הפנים
    באנגלית....הייתי שומע את זה פעם בלופים של שעות...
    Circle of life
    של אלטון ג'ון

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 21:40.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,164 | הודעות: 8,214,758 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect