טוב אין לי מושג איפה אני צריך לרשום את זה אבל אני חייב שיר אחד
סידני-גלגל החיים (לא משנה אנגלית או עברית )
תודה אחיי היקרים
טוב אין לי מושג איפה אני צריך לרשום את זה אבל אני חייב שיר אחד
סידני-גלגל החיים (לא משנה אנגלית או עברית )
תודה אחיי היקרים
|
|
אני יורד לך מהאמיול וישלח לך בפרטי
אם כבר דיסני גלגל החיים
בגלגל החיים ............
נערך לאחרונה על ידי r_9_r_9_r_9; 24-12-2006 בשעה 20:24.
יאללה תודה אחי
וואי שלח גמלי P:
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
סבבה נשמה
לפרסם פה בפומי או פרטי?
כן אחי זה בן זונה תודה
תפרססםםםםםםם אחי תפרסםםםםםםם שכולם יחזרו לילדות!!!!!!
זה מוריד עוד 5 דקות אני יביא את זה
תפרסם![]()
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
בבקשה אחים ואחיות שלי הינה השיר!!
השיר מוקדש לדורן ושגיב
תודיעו לי אם הקובץ עובד
נערך לאחרונה על ידי r_9_r_9_r_9; 24-12-2006 בשעה 21:13.
איפה? Oס
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
חחחחחח איפה השיר?
לא שמת לינק מותק![]()
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
בעברית על הפנים
באנגלית....הייתי שומע את זה פעם בלופים של שעות...
Circle of life
של אלטון ג'ון