מחר טיול שנתי לאילת![]()
מחר טיול שנתי לאילת![]()
|
|
פיייייייי
תהנה , חשבתי אתה מודיע עלי פרישה XD
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
תודה אחי
וכתבתי ל3 ימים..למה שאני אפרוש ל3 ימים?
תהנה
עריכה: חחח טאז קראתי את מה שרשמת המשוב יווו אני על הריצפה דבר ראשון אמרת שקיללתי אותך חחח לא ידעתי שברגע שמישהו אומר את האמת על הבן אדם זה ניקרא לקלל.... כאילו אם אתה רואה בן אדם שמן ואתה תגיד לו שמן אתה לא קיללת אותו , אתה אמרת לו את האמת בפרצוף. דבר שני אם מה שכתבתי שם פגע בך אני מתנצל למרות שאני אישית חושב שזה לא פוגע דבר .שלישי בחייך דיי נו באמת כאילו מה? זה עושה לך את זה? לפתוח כל פעם עוד מישתמש ? מזה נותן לך? אני מבין שאתה חושב שכולנו סקסים חושניים אבל דיי נימאס אתה דביקאני מבקש ממך יפה אם אתה יכול בבקשה להפסיק להיות כזה ילד מפגר ואם אתה רוצה לפתוח דף חדש אני ממליץ לך לעשות את זה ע"י פתחית משתמש חדש ולא להגיד שזה אתה
מקווה שהבנת כי אם לא סתם ימשיכו פה הריבים ואין לי סבלנות לזה... בתודה אנוכי עצמי ואני , ואני בטוח שככה עוד כמה אנשים פה חושבים
נערך לאחרונה על ידי DoGow; 19-02-2007 בשעה 23:56.
תהנה,ואל תפתח בטיול משתמשים חחח בחור טוב אתה
יצחק חיים צמח הלוי ז"ל,
1992-2006, ת.נ.צ.ב.ה
גם אני יוצא לטיול שנתי 3 ימים בצפון.. חוזר ביום חמישי...
מזה אני מרגיש כמו קבוצת תמיכה אבל אני מזדהה איתכם אחרי שכולם הבינו שיש לו בעיות קשות עוזרים ומנסים להיות חברים שלו....הלוואי שהאילתים ירביצו לך
...אני יבקש מהם אישית רק תגיד שם ושם מישפחה חחח
![]()
חחחחח
עוד משתמש פתחת?
חייבים לדבר עם משה.
אמן יטרוף אותך דולפין
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363