קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. חודש אלול-"ימים נוראים"
    על ידי michal בפורום יהדות
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-11-2007, 22:22
  2. חבר'ה אני נפרד מכם
    על ידי Red Devils בפורום דיבורים
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 27-08-2007, 11:39
  3. נחשו מי נוסע לשלושה ימים לצפון!??????
    על ידי Mush בפורום דיבורים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 15-09-2005, 18:50
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-09-2005, 22:06
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 17

נפרד מכם ל3 ימים

  1. #1
    טאז^
    אורח

    ברירת מחדל נפרד מכם ל3 ימים

    מחר טיול שנתי לאילת

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של AvixTz
    שם פרטי
    אבי
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    11,282
    לייקים
    2
    נקודות
    279
    משפט מחץ
    הכל לטובה :)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פיייייייי
    תהנה , חשבתי אתה מודיע עלי פרישה XD

    __________________________________________________
    "עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"
    __________________________________________________
    בובית יש רק אחת

  4. #3
    טאז^
    אורח

    ברירת מחדל

    תודה אחי
    וכתבתי ל3 ימים..למה שאני אפרוש ל3 ימים?

  5. #4
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/2006
    גיל
    34
    הודעות
    6,512
    לייקים
    16
    נקודות
    -131

    ברירת מחדל

    תהנה אחי :]

  6. #5
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    ערן
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    גיל
    35
    הודעות
    11,086
    לייקים
    5
    נקודות
    582

    ברירת מחדל

    תהנה

  7. #6
    Atraf's VIP
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    3,608
    לייקים
    0
    נקודות
    290
    משפט מחץ
    זכרו ילדים ! כסף משחית , חמוצים לא!!!

    ברירת מחדל

    תהנה
    עריכה: חחח טאז קראתי את מה שרשמת המשוב יווו אני על הריצפה דבר ראשון אמרת שקיללתי אותך חחח לא ידעתי שברגע שמישהו אומר את האמת על הבן אדם זה ניקרא לקלל.... כאילו אם אתה רואה בן אדם שמן ואתה תגיד לו שמן אתה לא קיללת אותו , אתה אמרת לו את האמת בפרצוף. דבר שני אם מה שכתבתי שם פגע בך אני מתנצל למרות שאני אישית חושב שזה לא פוגע דבר .שלישי בחייך דיי נו באמת כאילו מה? זה עושה לך את זה? לפתוח כל פעם עוד מישתמש ? מזה נותן לך? אני מבין שאתה חושב שכולנו סקסים חושניים אבל דיי נימאס אתה דביק אני מבקש ממך יפה אם אתה יכול בבקשה להפסיק להיות כזה ילד מפגר ואם אתה רוצה לפתוח דף חדש אני ממליץ לך לעשות את זה ע"י פתחית משתמש חדש ולא להגיד שזה אתה מקווה שהבנת כי אם לא סתם ימשיכו פה הריבים ואין לי סבלנות לזה... בתודה אנוכי עצמי ואני , ואני בטוח שככה עוד כמה אנשים פה חושבים
    נערך לאחרונה על ידי DoGow; 19-02-2007 בשעה 23:56.


  8. #7
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    בייי תהנה ותפסיק לפתוח כל כך הרבה משתמשים תהיה רק באחד



  9. #8
    משתמש ותיק האוואטר של Mr.Black
    שם פרטי
    elior
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    8,644
    לייקים
    0
    נקודות
    959
    משפט מחץ
    אדם אכל תפוח בשביל חווה, אני יאכל בשבילך פרדס
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    תהנה גבר...


  10. #9
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    חיליק
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    גיל
    36
    הודעות
    7,292
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "הפוך בה והפוך בה וכולה בה"

    ברירת מחדל

    תהנה,ואל תפתח בטיול משתמשים חחח בחור טוב אתה
    יצחק חיים צמח הלוי ז"ל,
    1992-2006, ת.נ.צ.ב.ה

  11. #10
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    32
    הודעות
    5,352
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גם אני יוצא לטיול שנתי 3 ימים בצפון.. חוזר ביום חמישי...
    להימורים ליגת האלופות :

    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=385591

  12. #11
    Life is pain
    משתמש כבוד

    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    4,108
    לייקים
    1
    נקודות
    3
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תהנה אחי :]


  13. #12

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי חיליק צפיה בהודעה
    תהנה,ואל תפתח בטיול משתמשים חחח בחור טוב אתה
    חחחח XD

    טאז תהנה

    .The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple

    נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל

    או לפחות את עורו-

    מפאת חוסר ביקוש,
    והכל מתפרק עלינו.

  14. #13
    משתמש משקיע האוואטר של -Raz-
    שם פרטי
    רז
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    הודעות
    3,921
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תהנה אחי!!

  15. #14
    (*) (*)
    אורח

    ברירת מחדל

    מזה אני מרגיש כמו קבוצת תמיכה אבל אני מזדהה איתכם אחרי שכולם הבינו שיש לו בעיות קשות עוזרים ומנסים להיות חברים שלו....הלוואי שהאילתים ירביצו לך ...אני יבקש מהם אישית רק תגיד שם ושם מישפחה חחח

  16. #15
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחח
    עוד משתמש פתחת?
    חייבים לדבר עם משה.
    אמן יטרוף אותך דולפין
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:26.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,421 | הודעות: 8,214,015 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect