קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. איזה סוסים הוט :P סרט חינם בvod
    על ידי Offer בפורום דיבורים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 19-04-2007, 20:03
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-03-2006, 11:26
  3. איזה ערוץ מחר המשחק של הנבחרת ?
    על ידי The 0ne בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 18:36
  4. וואי איזה כיף כנסוו
    על ידי GuYB בפורום דיבורים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 11:51
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 19

חח איזה סתומים הוט

  1. #1

    ברירת מחדל חח איזה סתומים הוט

    אני רואה מ.ק. 22 בVOD וסתם לחצתי למעלה בשביל ללכת להשתין והם רושמים לי "כרגע לא ניתן להשתמש באפשרויות השליטה בסרט" או משהו כזה וכאילו מה ההגיון? אני לא יכול לצאת ולא לעשות כלום (ניסיתי EXIT ו-BACK וגם למטה וזה לא עזר).. בסוף ניתקתי ת'ממיר מהחשמל והעברתי לAXN...
    my series list
    (תלחצו על הכותרת של הרשימה)


    http://www.atraf-f.net/zipped/year2007/laugh/tv.jpg - קרדיט לZipped

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    אז למה הם סתומים?

  4. #3
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    ערן
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    גיל
    35
    הודעות
    11,086
    לייקים
    5
    נקודות
    582

    ברירת מחדל

    לוחצים מלא פעמים למעלה או למטה וזה יצא

  5. #4

    ברירת מחדל

    לא זה לא והם סתומים שהם תוקעים צופים בויאודי (זה קרה גם לחבר שלי)..
    my series list
    (תלחצו על הכותרת של הרשימה)


    http://www.atraf-f.net/zipped/year2007/laugh/tv.jpg - קרדיט לZipped

  6. #5
    משתמש ותיק האוואטר של Mr.Black
    שם פרטי
    elior
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    8,644
    לייקים
    0
    נקודות
    959
    משפט מחץ
    אדם אכל תפוח בשביל חווה, אני יאכל בשבילך פרדס
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    חחח יש להם את הקטעים האלה...XD


  7. #6
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    ערן
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    גיל
    35
    הודעות
    11,086
    לייקים
    5
    נקודות
    582

    ברירת מחדל

    כי מציק זה המלכודות כמו ערוץ הקריוקי הזה אני מזפזפ לי פתאום אני נתקע בקריוקי

  8. #7
    משתמש משקיע האוואטר של MushoNN
    שם פרטי
    משה
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    35
    הודעות
    3,021
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    !Surf is not just a sport , its a way of life

    ברירת מחדל

    נוו זה מה שעושה לי שאני רואה הבורר..
    אני רוצה להעביר תפתיחה ולא מעביר..
    אז אני מחכה שיעבור ופתאום אחרי שהכל עבר זה מתחיל להעבירלי קדימה בלי קשר
    יש חתימה!



    לשעבר
    moshe1061


  9. #8
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    YO-C
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    36
    הודעות
    4,114
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אם תדקור אותו בבטן איך הוא יתן לך ת'גב-אם תרעיב אותו לאו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח הוט=זבל יס=good חח

  10. #9
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    מה יס = גוד אתם משלמים אלפי שקלים על איזה יס מקס מסריח שויאודי בסוף יותר טוב
    קיצר
    בחיים לא נתקע לי ככה
    לאדע על מה אתם מדברים =.=

  11. #10
    משתמש באטרף האוואטר של Bar
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    10,697
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    גם לי היה הוט ועברנו בגלל זה .
    הייתי מזמין את המשחק עד שהיינו מצליחים לראות אותו היה כבר מחצית .
    בקיצור הוט שווה לתחת .

  12. #11
    משתמש כבוד האוואטר של vicon
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    6,444
    לייקים
    27
    נקודות
    169
    משפט מחץ
    Why So Serious?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Sapaki צפיה בהודעה
    מה יס = גוד אתם משלמים אלפי שקלים על איזה יס מקס מסריח שויאודי בסוף יותר טוב
    קיצר
    בחיים לא נתקע לי ככה
    לאדע על מה אתם מדברים =.=
    ביס מקס אתה יכול להקליט כל תוכנית שקיימת ללא הגבלה
    בויאודי יש כמה תוכניות מסריחות שאתה יכול לראות


  13. #12
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    11/2005
    גיל
    34
    הודעות
    6,889
    לייקים
    1
    נקודות
    268
    משפט מחץ
    מה שלא הולך בכח, ילך ביותר כח

    ברירת מחדל

    כן מכיר את זה קורה לי די הרבה
    בקטנה אתה מנתק ת'ממיר ואז מחזיר אותו וזה פועל..

  14. #13
    משתמש באטרף האוואטר של DoR TnT
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    34
    הודעות
    14,561
    לייקים
    1
    נקודות
    5,540
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא קרה לי אף פעם



  15. #14
    משתמש אטרף האוואטר של shlomi7570
    שם פרטי
    shlomi
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    2,732
    לייקים
    3
    נקודות
    -10
    משפט מחץ
    גם כשלא הכל ורוד אני בלב צהוב כחולללל

    ברירת מחדל

    לא קרה לי..
    אבל קרה מספיק דברים אחרים :]

    ביס מקס אתה יכול להקליט כל תוכנית שקיימת ללא הגבלה
    בויאודי יש כמה תוכניות מסריחות שאתה יכול לראות

    מה אני צריך להקליט תוכניות שראיתי?
    לפחות ב- VOD אני בוחר מתי לראות תתוכנית לא כמוך.




  16. #15
    משתמש מתקדם האוואטר של Mor#15
    שם פרטי
    מור
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    860
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -ערן- צפיה בהודעה
    כי מציק זה המלכודות כמו ערוץ הקריוקי הזה אני מזפזפ לי פתאום אני נתקע בקריוקי
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הרגת אותי זה תמיד קורה לי אני שונא תערוץ הזה


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:23.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,170 | הודעות: 8,214,764 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect