אני רואה מ.ק. 22 בVOD וסתם לחצתי למעלה בשביל ללכת להשתין והם רושמים לי "כרגע לא ניתן להשתמש באפשרויות השליטה בסרט" או משהו כזה וכאילו מה ההגיון? אני לא יכול לצאת ולא לעשות כלום (ניסיתי EXIT ו-BACK וגם למטה וזה לא עזר).. בסוף ניתקתי ת'ממיר מהחשמל והעברתי לAXN...



ציטוט ההודעה





יש חתימה! 















