קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-11-2005, 23:13
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-10-2005, 22:26
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-10-2005, 12:40
  4. התחלתי ללמוד נהיגה :)
    על ידי israeli badboy בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 22-09-2005, 16:02
  5. עברתי תאוריה + קיבלתי עוד עבודה :| 20 לשעה :|
    על ידי DaRk GoD בפורום דיבורים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 07-09-2005, 20:08
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

התחלתי תאוריה

  1. #1
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    35
    הודעות
    2,824
    לייקים
    7
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    our day begin when yours is about to end
    מין: זכר

    ברירת מחדל התחלתי תאוריה

    וואי נדפק לי המוח אני חורש על זה יומיים

  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    בהצלחה.

  4. #3
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    הודעות
    2,564
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחח יומיים ונדםק לי השכל..
    תלמד טוב אחי כל יום קצת אל תלמד יותר מידי ביום אחד..
    לא יכנס טוב...יש לך זמן תנצל אותו בחוכמה

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של YaBoy
    שם פרטי
    אביאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,035
    לייקים
    3
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    עמי חייה !

    ברירת מחדל

    אל תסחפו עם זה סתם... באמת במבט לאחור זה מזה בקטנה.. האמתי אם אני יכול להציע לך הצעה זה ללמוד כמה שיותר מעשי ורק אחרי שהגעת למקסימום שהמורה נהיגה שלך יקציב לך בנסיעה הלימודית והמעשית ( לנהוג והכל חופשי כמה שיותר שיעורים ) רק אז תגש לתאוריה.. תיהיה לך הרבה יותר אינדיקציה לגבי מה שהולך שמה אתה תע יותר טוב ותבין בהרבה יותר טוב מאשר למידה מספר..
    אבל אם מספר אז תלמד כמה שיותר אל תקח את זה כבד מדי..


    למה כשאני מגיע הביתה בשבת ומנסה להתחיל איתך את אומרת: "אתה מקסים, אתה נחמד, אבל אני לא אשב שבוע, שבועיים, חודש, חודשיים ואחכה לאדון הלוחם שיבוא מסריח, מלוכלך ועייף. ברוך השם אני יפה והאפשרויות פתוחות בפני".

    ועוד שבת עברה.

    שואל כמה עוד?
    עד מתי?!


  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של Haviv
    שם פרטי
    חביב
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    7,699
    לייקים
    2
    נקודות
    1,840
    משפט מחץ
    פורום צבא וגיוס הפורום שיעשה לכם את זה

    ברירת מחדל

    שטויות אחי אני למדתי בערך 4 ימים כל יום חצי שעה טחנתי מלא שאלות והוצצאתי תאוריה ראשונה
    זה קל!

  7. #6
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אסף :O
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,422
    לייקים
    18
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    אני יודע הכל. כמעט.
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    זה הכי קל בעולם אחי :\
    אל תדאג.. תלמד טוב תמרורים כי זה הכי חרא ליפול בהם.. אסור לטעות בזה.
    השאר זה פינג פונג.
    למדתי יומיים.. בין שעות היום קראתי ולמדתי קצת.. עברתי ראשונה בלי טעויות :]




  8. #7
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    הודעות
    2,564
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי YaBoy צפיה בהודעה
    אל תסחפו עם זה סתם... באמת במבט לאחור זה מזה בקטנה.. האמתי אם אני יכול להציע לך הצעה זה ללמוד כמה שיותר מעשי ורק אחרי שהגעת למקסימום שהמורה נהיגה שלך יקציב לך בנסיעה הלימודית והמעשית ( לנהוג והכל חופשי כמה שיותר שיעורים ) רק אז תגש לתאוריה.. תיהיה לך הרבה יותר אינדיקציה לגבי מה שהולך שמה אתה תע יותר טוב ותבין בהרבה יותר טוב מאשר למידה מספר..
    אבל אם מספר אז תלמד כמה שיותר אל תקח את זה כבד מדי..
    לא תמיד אחי...
    יש הבדל עצום בין המעשי לבין התאורתי, בכביש יש חוקים שונים
    שלא רשומים בשום מקום....קיצר תלמד אבל קצת ניסיון על הכביש לא יזיק
    נערך לאחרונה על ידי yttt; 09-08-2007 בשעה 18:43.

  9. #8
    משתמשת כבוד
    שם פרטי
    שניצי
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    גיל
    36
    הודעות
    10,137
    לייקים
    0
    נקודות
    290
    משפט מחץ
    לפעמים האור בקצה המנהרה זה סתם מניאק עם מצית..
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    תכלס זה לא צריך לקחת לך יותר משבוע..
    בהצלחה

  10. #9
    משתמש כבוד האוואטר של YaBoy
    שם פרטי
    אביאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,035
    לייקים
    3
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    עמי חייה !

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי yttt צפיה בהודעה
    לא תמיד אחי...
    יש הבדל עצום בין המעשי לבין התאורתי, בכביש יש חוקים שונים
    שלא רשומים בשום מקום....קיצר תלמד אבל קצת ניסיון על הכביש לא יזיק
    יש הבדל בין לימוד של חוקי הכביש לבין למידה של נהיגה אחי
    אני מדבר על יישום של החוקים בנסיעה הרבה יותר קל מאשר לנסות ולקלוט אותם דרך קריאה של חומר


    למה כשאני מגיע הביתה בשבת ומנסה להתחיל איתך את אומרת: "אתה מקסים, אתה נחמד, אבל אני לא אשב שבוע, שבועיים, חודש, חודשיים ואחכה לאדון הלוחם שיבוא מסריח, מלוכלך ועייף. ברוך השם אני יפה והאפשרויות פתוחות בפני".

    ועוד שבת עברה.

    שואל כמה עוד?
    עד מתי?!


  11. #10
    משתמש מכור
    שם פרטי
    ניר
    תאריך הצטרפות
    04/2005
    גיל
    37
    הודעות
    1,619
    לייקים
    0
    נקודות
    17

    ברירת מחדל

    חחחחח אחי תלמד עוד איזה יומיים שלוש ותיגש זה ממש שטויות סתם קצת מלחיץ אבל אתה תראה שהבחינה עצמה ממש קלה.

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:48.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,603 | הודעות: 8,214,197 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect