וואי נדפק לי המוח אני חורש על זה יומיים
וואי נדפק לי המוח אני חורש על זה יומיים
|
|
חחחחחח יומיים ונדםק לי השכל..
תלמד טוב אחי כל יום קצת אל תלמד יותר מידי ביום אחד..
לא יכנס טוב...יש לך זמן תנצל אותו בחוכמה
אל תסחפו עם זה סתם... באמת במבט לאחור זה מזה בקטנה.. האמתי אם אני יכול להציע לך הצעה זה ללמוד כמה שיותר מעשי ורק אחרי שהגעת למקסימום שהמורה נהיגה שלך יקציב לך בנסיעה הלימודית והמעשית ( לנהוג והכל חופשי כמה שיותר שיעורים ) רק אז תגש לתאוריה.. תיהיה לך הרבה יותר אינדיקציה לגבי מה שהולך שמה אתה תע יותר טוב ותבין בהרבה יותר טוב מאשר למידה מספר..
אבל אם מספר אז תלמד כמה שיותר אל תקח את זה כבד מדי..
שטויות אחי אני למדתי בערך 4 ימים כל יום חצי שעה טחנתי מלא שאלות והוצצאתי תאוריה ראשונה
זה קל!
זה הכי קל בעולם אחי :\
אל תדאג.. תלמד טוב תמרורים כי זה הכי חרא ליפול בהם.. אסור לטעות בזה.
השאר זה פינג פונג.
למדתי יומיים.. בין שעות היום קראתי ולמדתי קצת.. עברתי ראשונה בלי טעויות :]
תכלס זה לא צריך לקחת לך יותר משבוע..
בהצלחה![]()
חחחחח אחי תלמד עוד איזה יומיים שלוש ותיגש זה ממש שטויות סתם קצת מלחיץ אבל אתה תראה שהבחינה עצמה ממש קלה.