גם לי יש פול דיסקים ישנים..
|
|
אם אנחנו כבר בנוסטלגיה,
כבר שנים אני מנסה להזכר ולברר איך קראו למשחק הזה שהיו בו הרבה יצורים קטנים כחולים, שאני לא בטוח אם זה היה כל המשחק, אבל הדבר היחידי שאני זוכר ממנו זה שהייתה משימה שצריך להכין להם פיצות עם תוספות בכל מיני סוגים.
היה את זה לשכנה שלי והייתי הולך אליה הביתה במיוחד לשחק את זה כשהייתי ממש קטן, ומאז אני לא זוכר את השם של המשחק, וזה קשה לי.
אז אם יש למישהו מושג.. =)
אתה מתכוון המשחק של דומינוס פיצה ?
Avoid The Noid
חחחחחחחחחחח
פי איזה נוסטלגיה
ומה כולכם מתלהבים?!
DAVE
שולט!!!!!!!!!!!!!!!!
ווא ווא
איזה תקופה :X
לכל האלה שהתלהבו מהמשחקים הישנים מה אתם משחקים אותה יש לי דיסק "100 משחקי נוסטלגיה" שעובדים על ווינדוס 3.1
איך קוראים לזה שההוא מסתובב במבוך עם שלבים אההההה קומנדר קין
יש לי ריימן 1 ופאקמן כל הגירסאות המציאו תמשחקים האלה לפני שאבא שלכם נולד
חוץ מזה יש לי דף מפורום גזר
מישהו יכול לדבר ח!?!
נערך לאחרונה על ידי ThE; 28-11-2007 בשעה 13:10.
נמר?
בגירה ימפליץ בשושו איזה מין מעריץ אתה
חוצמיזה שזה פתטי כן? :]
להעלות לך?