קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תראו מה מצאתי!
    על ידי tomer12344321 בפורום היפ הופ/ראפ וR&B
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-08-2008, 01:45
  2. תראו מה מצאתי!
    על ידי tomer12344321 בפורום דיבורים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-08-2008, 09:31
  3. חחח איזה כיף תראו מה מצאתי
    על ידי roee-dr בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-10-2006, 20:21
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 40

wtf? תראו מה מצאתי על mpdan - עמוד 2

  1. #16
    S h o n 6 0 4 e v e r האוואטר של Shon60
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    הודעות
    11,892
    לייקים
    3
    נקודות
    7,500
    משפט מחץ
    if you can't beat them, be them

    ברירת מחדל

    גם לי יש פול דיסקים ישנים..

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,403
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    אם אנחנו כבר בנוסטלגיה,
    כבר שנים אני מנסה להזכר ולברר איך קראו למשחק הזה שהיו בו הרבה יצורים קטנים כחולים, שאני לא בטוח אם זה היה כל המשחק, אבל הדבר היחידי שאני זוכר ממנו זה שהייתה משימה שצריך להכין להם פיצות עם תוספות בכל מיני סוגים.

    היה את זה לשכנה שלי והייתי הולך אליה הביתה במיוחד לשחק את זה כשהייתי ממש קטן, ומאז אני לא זוכר את השם של המשחק, וזה קשה לי.

    אז אם יש למישהו מושג.. =)

  4. #18
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי v33t צפיה בהודעה
    אם אנחנו כבר בנוסטלגיה,
    כבר שנים אני מנסה להזכר ולברר איך קראו למשחק הזה שהיו בו הרבה יצורים קטנים כחולים, שאני לא בטוח אם זה היה כל המשחק, אבל הדבר היחידי שאני זוכר ממנו זה שהייתה משימה שצריך להכין להם פיצות עם תוספות בכל מיני סוגים.

    היה את זה לשכנה שלי והייתי הולך אליה הביתה במיוחד לשחק את זה כשהייתי ממש קטן, ומאז אני לא זוכר את השם של המשחק, וזה קשה לי.

    אז אם יש למישהו מושג.. =)
    אתה מתכוון המשחק של דומינוס פיצה ?
    Avoid The Noid



  5. #19
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,403
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flash צפיה בהודעה
    אתה מתכוון המשחק של דומינוס פיצה ?
    Avoid The Noid
    לא לא זה משחק רציני יותר.. על דיסק והכל.
    זה עם יצורים כחולים קטנים אי אפשר לפספס

    לדעתי מאמצע שנות ה-90

    נדמה לי קראו לזה זומבימים או משהו כזה שאני חושב על זה, אבל אני לא מוצא לזה אזכור
    נערך לאחרונה על ידי v33t; 28-11-2007 בשעה 10:50.

  6. #20
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    טוב אחי הבנתי מה רצית
    The Logical Journey of the Zoombinis
    נערך לאחרונה על ידי Flash; 28-11-2007 בשעה 11:02.



  7. #21
    משתמש ותיק האוואטר של MuLtI-FoCaL
    שם פרטי
    בוריס
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    8,018
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    Can't we all get along?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחח
    פי איזה נוסטלגיה

    ומה כולכם מתלהבים?!
    DAVE
    שולט!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. #22
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    ווא ווא
    איזה תקופה :X

  9. #23
    ThE
    אורח

    ברירת מחדל

    לכל האלה שהתלהבו מהמשחקים הישנים מה אתם משחקים אותה יש לי דיסק "100 משחקי נוסטלגיה" שעובדים על ווינדוס 3.1
    איך קוראים לזה שההוא מסתובב במבוך עם שלבים אההההה קומנדר קין
    יש לי ריימן 1 ופאקמן כל הגירסאות המציאו תמשחקים האלה לפני שאבא שלכם נולד


    חוץ מזה יש לי דף מפורום גזר
    מישהו יכול לדבר ח!?!
    נערך לאחרונה על ידי ThE; 28-11-2007 בשעה 13:10.

  10. #24
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    YO-C
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    36
    הודעות
    4,114
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אם תדקור אותו בבטן איך הוא יתן לך ת'גב-אם תרעיב אותו לאו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי NeckeD צפיה בהודעה
    חח אסף מה אתה מתלהב מהדיסקים הישנים שלך? יש לי דיסקט עם המשחק מוגלי בכלל
    תעלה לי את המשחק!!!
    זה עם בלו בנה שירקאן הנמר וכולם?!

  11. #25
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    נמר?
    בגירה ימפליץ בשושו איזה מין מעריץ אתה
    חוצמיזה שזה פתטי כן? :]

  12. #26
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    YO-C
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    36
    הודעות
    4,114
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אם תדקור אותו בבטן איך הוא יתן לך ת'גב-אם תרעיב אותו לאו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Sapaki צפיה בהודעה
    נמר?
    בגירה ימפליץ בשושו איזה מין מעריץ אתה
    חוצמיזה שזה פתטי כן? :]
    יש בלו הדוב
    שירקאן הנמר שרוצה לאכול אותי
    יש בנה הילדה שאני אוהב
    יש בגיקה הנמר אבל אני לא חבר שלו ברוגז

    ולמה פתטי?
    קופיקו יותר טוב? חחחח

  13. #27
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ThE צפיה בהודעה
    לכל האלה שהתלהבו מהמשחקים הישנים מה אתם משחקים אותה יש לי דיסק "100 משחקי נוסטלגיה" שעובדים על ווינדוס 3.1
    איך קוראים לזה שההוא מסתובב במבוך עם שלבים אההההה קומנדר קין
    יש לי ריימן 1 ופאקמן כל הגירסאות המציאו תמשחקים האלה לפני שאבא שלכם נולד


    חוץ מזה יש לי דף מפורום גזר
    מישהו יכול לדבר ח!?!
    ואו היה לי את קומנדר קיין 1 2 3 איזה משחק יאללה !!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  14. #28
    ThE
    אורח

    ברירת מחדל

    להעלות לך?

  15. #29
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    למה לא אחי =]
    חחח

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  16. #30

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי NeckeD צפיה בהודעה
    חח אסף מה אתה מתלהב מהדיסקים הישנים שלך? יש לי דיסקט עם המשחק מוגלי בכלל ובמבה וורדית הפרה של "ורד הגליל" + דיסק משנת 1997 עם 100 משחקים שעדיין פועל XD
    חוץ מזה אתה דיי פירסמת את הפורום למרות שהוא לא פעיל
    אה גם לי יש חחח

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 13:25.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,469 | הודעות: 8,215,063 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect