אסף ????????????????????????????..
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאא אין מצב !!!
למה לעשות את זה ?!!!!
אסף ????????????????????????????..
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאא אין מצב !!!
למה לעשות את זה ?!!!!
רב סרן-רועי קליין.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד סמג"ד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בבנת-ג'בל ,נזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו.קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים. (מלחמת לבנון השנייה)
|
|
מה אתם רוצים מאורגנל הוא מנהל :|
מזל שגם אני לא ברשימה חח
ד"א NAIMAN וLGB היו פעילים מאד!!!!!!
אני מנהל עם ניימן ואני יודע.
וLGB אני בקושי מכיר אותו אבל מעניין אותי מה שהוא כותב בפורום בע"ח הוא מביא מלאאא
חבל שככה עשיתם במכה תנפו אחד אחד ותבדקו באמת מי פעיל ומי לא.
למה סתם
הורידו אותי רק מפורום מייפל כי אתם אפילו לא יודעים מה אני עושה שם כי המפקח דבע
:\
אבל שיהיה פחות עומס
תודה על התמיכה כולם אבל זה בסדר, לימודים כרגע בסדר עדיפות.
מנהלי האתר עשו צעד לטובת הפורום, אל תצאו נגדם זה לטובתכם.
fish go blub
![]()
כפרעות אין מה לכעוס.. מי שידע שהוא צריך לעוף עף...
It's getting kind of hard to believe
things are going to get better
I've been drowning too long to believe
that the tide's going to turn
And I've been living too hard to believe
that things are going to get easier now
I'm still trying to shake off the pain
from the lessons I've learned
And if I see van Helsing, I swear
to the Lord I will slay him!
A-ha-ha-haa! Take it from me
I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!
Blood will run down his face
when he is decapitated...aah!
his head on my mantle is how
I will let this world know:
.
חבל הייתם חושבים פעמיים לפני שהעפתם אותי גם אותי העיפו אבל אני לא רשום פה וחבל !
הורדות מוזיקה:
Psychedelic Trance | Progressive Trance | Dubstep | Brostep | Electro House |Complextro | Dance Music