ספרו איך כול אחד מארגן את ל"ג בעומר \ עושה אותו מיוחד כול שנה\ איפה אתם עושים את ל"ג בעומר\כמה משלמים ומה קונים.
אצלנו קבוע מביאים מערכת,גנרטור שתייה ועושים על האש(ברור)
אנחנו תמיד בסביבות ה30-35 ילדים (זה מלא ואני אף פעם לא אהבתי את זה)
הבנים היו שותים והולכים למדורות של ילדים אחרים.
והבנות היו מקטרות על שהם שיכורים ככה כל שנה.
נקווה שהשני יארגנו משהו אחר קצת,לגוון P:




ציטוט ההודעה







הכל לטובה .
